اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

امروز بزرگترین منکر وابسته بودن به دشمن است

امام جمعه بافت گفت: امروز بزرگترین منکر وابسته بودن، ایجاد اختلاف و دست دراز کردن جلوی دشمن و جدا کردن مردم از دین خدا به هر نحو است.

امروز بزرگترین منکر وابسته بودن به دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: شرکت در مجلس عزاداری سیدالشهدا (ع) شفای دردها، مایه برکت و بخشش گناهانی است که بسیار بزرگ هستند و مایه التیام دردهای جسمی و روحی است.

وی ابراز داشت: مبادا از برکت مجلس امام حسین (ع) محروم شویم که پشیمانی سودی ندارد، وقتی در مجلس اباعبدالله حالت گریه و انابه به انسان دست می‌دهد، باید خوشحال باشیم که این توفیق نصیبمان شده است.

ابراهیمی افزود: قیام امام حسین (ع) برای خدا و هدایت مردم بود، امام در سخنرانی خود در اول محرم خطاب به لشکریان فرمود «شما گفتید ما امام نداریم و من برای هدایت شما آمده‌ام» و ایشان نسبت به مردم تا آخرین لحظه شهادت دل‌سوزی داشتند.

وی بیان داشت: امروز هم پرچم هدایت مردم در دست ولی‌فقیه است و کسانی که امام حسین (ع) را یاری نکردند در پشیمانی جان دادند و مردم باید قدر مجالس سیدالشهدا (ع) را بدانند و عزاداری خالصانه و باشکوه برای مجلس امام حسین (ع) داشته باشید.

امام جمعه بافت خاطر نشان کرد: حق و باطل همیشه در کنار هم هستند و مهم این است که ما یزید و یزیدیان زمان خود را بشناسیم و حسین زمان خود را یاری کنیم، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حسین زمان ما هستند و ما باید مقام عظمای ولایت را مثل امام حسین (ع، یاری کنیم.

ابراهیمی عنوان کرد: عاشق امام حسین (ع) نمی‌تواند نسبت به زشتی در جامعه بی‌تفاوت باشد، اگر جلوی گناه در جامعه گرفته نشود، افزایش پیدا می‌کند و باید با امر به معروف و زبان خوش و در بعضی جاها با نهی از منکر همان کاری که امام حسین (ع) انجام داد، جلوی گناه و منکر را گرفت.

وی ابراز داشت: امروز بزرگترین معروف حمایت از مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی، حفظ وحدت و یک‌پارچگی و ایجاد اشتغال در کشور است و بزرگترین منکر وابسته بودن و ایجاد اختلاف و دست دراز کردن جلوی دشمن و جدا کردن مردم از دین خدا به هر نحو است.

خطیب جمعه بافت تصریح کرد: یزیدیان زمان ما یعنی آمریکا و استکبار جهانی ظلم‌های زیادی را به ملت ما کرده‌اند، وقتی مسئولان ما کمی روی خوش به آنها نشان دادند، گفتند «ما تحریم‌ها را بر نمی‌داریم.

وی اظهار داشت: دشمن شماره یک ما و بدترین دشمن‌ ما صهیونیست‌ها هستند و ما باید از درون محکم باشیم و وحدت خود را حفظ کنیم.

ابراهیمی گفت: خدا رهبر عزیزمان این بزرگ مرد را حفظ کند، ایشان در فرمایشات اخیرشان بعد از مشخص کردن چهره واقعی دشمن فرمودند «هیچ‌کس نباید تیم مذاکره کننده را سازش‌گر بنامد» و این وحدت داخلی را می‌رساند که بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه نماز ظهر عاشورا که نماد بندگی خدا و یک‌رنگی با سیدالشهدا است را فراموش نکنید، اذعان داشت: خدا آقای عسکراولادی را که یار دیرین امام راحل و مقام معظم رهبری بودند، رحمت کند و خدمات ایشان در کشور و کمیته امداد شایان ذکر است.

امام جمعه بافت در پایان خواستار حمایت مردم برای کمک به ساخت و ساز عتبات عالیات و حرم آقا امیرالمؤمنان علی (ع) شد.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول