اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه:

دستپاچگی دشمن بیانگر عظمت ایران اسلامی است‌

فرماندار شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه دشمن هر کاری انجام می‌دهد تا به اهداف خود دست پیدا کند، گفت: دستپاچگی دشمن بعد از تماس تلفنی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل بیانگر عظمت ایران اسلامی است.

دستپاچگی دشمن بیانگر عظمت ایران اسلامی است‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، عزیز باقری پیش‌ازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه که پس از 133 روز در فرمانداری شهرستان سوادکوه برگزار شد با تسلیت ایام ماه محرم، گفت: ماه محرم فرصتی برای آشتی انسان با خداست.

فرماندار شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه تاخیر در برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه دلیل خاصی نداشت، ترافیک کاری، ایجاد فرصت لازم برای فعالیت مسئولان و انجام برخی فعالیت‌های مهم شهرستانی را از دلایل تاخیر در برگزاری جلسه ماهانه شورای اداری شهرستان سوادکوه عنوان کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه با بیان اینکه آغاز به کار دولت جدید و حضور در مجمع عمومی سازمان ملل و مباحث مربوط به مذاکره مستقیم با امریکا از مهم‌ترین رویدادهای ماه‌های اخیر بوده است، خاطرنشان کرد: شبکه‌های اختاپوسی رسانه‌ای دنیا بر افکار عمومی دنیا پنجه انداخته‌اند و فرصت تمرکز و تفکر را از آنان گرفته‌اند.

باقری با اشاره به سیاه نمایی‌های گسترده دشمنان درباره انرژی هسته‌ای و تغییر نتایج نظرسنجی قبل و بعد از سفر رئیس جمهور به سازمان ملل، تصریح کرد: همواره اعلام کرده‌ام که نگاه من به انگشت اشاره رهبری است و ایشان با تایید اصل فعالیت‌های دولت در سفر به نیویورک، برخی از فعالیت‌ها را نابجا بیان فرموده بودند.

فرماندار سوادکوه با اشاره به اینکه دشمن هر کاری انجام می‌دهد تا به اهداف خود دست پیدا کند، گفت: دستپاچگی دشمن بعد از تماس تلفنی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل بیانگر عظمت ایران اسلامی است.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه با اشاره به تعابیر امام راحل درباره امریکا، یادآوری کرد: امام راحل امریکا را ام‌الفساد، شیطان بزرگ، تروریست به ذات و استکبار جهانی می‌دانستند و درباره ارتباط با امریکا برخی‌ها زود قضاوت کردند و شبیخون و هجمه‌های سنگین امریکا برای باج‌خواهی از ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه در مواجهه با دشمن فریب نخوریم به سابقه دشمنی‌های امریکا اشاره کرد و گفت: جنایات 60 ساله امریکا از کودتای سال 32 تاکنون، تبدیل سفارتخانه به عنوان جاسوس خانه در ایران، حمله نظامی به طبس، کودتای نوژه، کارگردانی جنگ تحمیلی که بزرگ‌ترین جنگ 100 سال اخیر بوده است، تسلیح عراق به سلاح شیمیایی، حمله به هواپیمایی مسافربری و به قتل رساندن 290 مسافر، بسیج برای براندازی نظام در سال 88 و سنگ‌اندازی در دست‌یابی ایران به سلاح هسته‌ای بخشی از تلاش‌های امریکا برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی بوده است.

فرماندار سوادکوه با اشاره به تحلیل دو سناتور امریکایی درباره شرایط جدید ایران اسلامی، افزود: امریکایی‌ها معتقدند که نمایندگان ایران عوض شده‌اند اما پیام عوض نشده است.

باقری با اشاره به عدم اعتماد دوستان نزدیک امریکا به دلیل فعالیت‌های جاسوسی سفارتخانه‌های امریکا، گفت: امریکا به دوستان نزدیک خود رحم نکرده است و به ما هم رحم نمی‌کند.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه با تاکید بر انصاف و تدبیر رهبری درباره تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشور، یادآوری شد: مقام معظم رهبری تیم مذاکره کننده رهبری را فرزندان و نمایندگان جمهوری اسلامی توصیف فرمودند که خطاها و نقاط قوت را با انصاف رهبری بیان شده است و دستور رهبری برای جلوگیری از تضعیف و توهین و سازش کار معرفی کردن تیم مذاکره‌کننده هم از تدبیر مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/86015/ش‌40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول