اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان:

برگزاری رزمایش عاشوراییان برای دشمنان بیم‌آفرین خواهد بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان گفت: برگزاری رزمایش عاشوراییان برای دوستان نظام مقدس جمهوری اسلامی امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین خواهد بود.

برگزاری رزمایش عاشوراییان برای دشمنان بیم‌آفرین خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید محمد سجادی ظهر امروز در رزمایش عاشوراییان که در منطقه عمومی امامزاده بی‌بی زبیده خاتون این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: رزمایش گردان بیت‌المقدس با حضور بیش از 200 نفر از بسیجیان گردان بیت‌المقدس و به منظور ارتقاء آمادگی دفاعی و رزمی بسیجیان برای مقابله با هر گونه تهدید خارجی همزمان با سراسر نقاط استان برگزار می‌شود که بدون شک برای دوستان نظام مقدس جمهوری اسلامی امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین خواهد بود.

وی تصریح کرد: برگزاری این رزمایش نقش موثری در ارتقاء آمادگی و توانایی رزم گردان‌های سازماندهی شده بیت‌المقدس برای مقابله با تهدیدات نرم، سخت و نیمه سخت شامل تهدیدات نظامی، فرهنگی و حوادث غیرمترقبه دشمنان دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تاکید کرد: حضور بسیجیان در سنگرهای دفاع جنگ نرم بدون شک شکست سریع توطئه‌های استکبار جهانی را رقم خواهد زد.

وی با اشاره به برگزاری این رزمایش‌ها با عنوان رزمایش عاشوراییان ادامه داد: فرهنگ محرم و جهاد و شهادت جزئی از زندگی ما است و همه حیات، عشق و احساس و عواطف خود را مدیون فرهنگ عاشورایی هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان ادامه داد: رمز ماندگاری انقلاب‌ اسلامی داشتن پشتوانه‌ای از فرهنگ حسینی است که ماه محرم فرصت مناسبی برای ترویج این فرهنگ است.

انتهای پیام/87013/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول