اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی کرمان:

انجام ترورها توسط دشمن خدشه‌ای به نظام وارد نمی‌کند

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: دشمن فکر می‌کند با انجام ترورها می‌تواند، خدشه‌ای به نظام وارد کند، اما از هوشیاری و بیداری ملت ما غافل است.

انجام ترورها توسط دشمن خدشه‌ای به نظام وارد نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، عبدالرضا ناظری بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی این شهرستان اظهار داشت: عامل اصلی در بحث دولت‌ها بحث امنیت است که با مثل معروف امنیت از نان شب هم واجب‌تر است، مصداق پیدا می‌کند.

وی افزود: امروز با مشکلات امنیتی جدیدی که حاصل اقدامات کورکورانه برخی افراد که نوکر اجانب هستند روبه‌رو هستیم که با توجه ویژه امام زمان (عج) و پیروی از رهنمودهای فرماندهی کل قوا خیال خام دشمنان متوقف می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان داشت: ترور دانشمندان هسته‌ای، ترور فرماندهان نظامی و کشتارهای زیاد دشمن ریز سنگ‌هایی بود که با مشت محکم این نظام پاسخ داده شد، دشمن فکر می‌کند با انجام ترورها می‌تواند، خدشه‌ای به نظام وارد کند، اما از هوشیاری و بیداری ملت ما غافل است.

ناظری خاطر نشان کرد: امنیت خواسته اصلی مردم ایران اسلامی است، دشمن طی سال‌های گذشته با فشارهای اقتصادی که از طریق تحریم‌ها و تهدیدهای متعدد بر مردم وارد کرد و فهمید، استقامت این مردم با بادهای بیهوده آنان نمی‌لرزد و ملت ولایتمدار و همیشه بیدار ایران اسلامی همچنان محکم و پابرجا در کنار ولایت و رهبری از آرمان‌های بلند حضرت امام و شهیدان دفاع و زمینه ذلت و خواری بیشتر دشمنان این مرز و بوم را فراهم می‌کند.

وی در پایان یادآور شد: شهرستان کوهبنان در مسیر ترانزیتی قاچاق و مواد مخدر است، اما ما شاهد کشفیات و پاکسازی‌های ماهرانه نیروی انتظامی در این منطفه هستیم و با توجه به حاشیه کویری، کوهبنان این شهرستان به عنوان منطقه امنی شناخته شده است.

انتهای پیام/80012/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول