اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهر »پول» مازندران

ستاد یادواره شهدای نوشهر از خبرنگاران تجلیل کرد

از سوی ستاد یادواره شهدای شهر «پول کجور» مازندران از خبرنگاران نوشهری تجلیل به عمل آمد.

ستاد یادواره شهدای نوشهر از خبرنگاران تجلیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، ستاد یادواره شهدای شهر پول کجور صبح امروز به پاس زحمات و تلاش خبرنگارانی که اخبار برگزاری مراسم شهرستانی یادواره شهدای شهر پول کجور را پوشش خبری دادند در مراسمی از آنها قدردانی و تجلیل کردند.

در این مراسم، مسئول ستاد یادواره شهدای شهر پول در محل پایگاه مقاومت شهید محلاتی در منطقه «گردکل» نوشهر با تسلیت ایام ماه محرم، گفت: ماه محرم ماه خودسازی و خودآموزی است و باید از این ماه درس بگیریم.

تیمور خزایی افزود: از تمامی خبرنگارانی که مراسم یادواره شهدای شهر پول که در شهرستان نوشهر برگزار شد را پوشش خبری دادند تشکر می‌کنیم؛ حضور خبرنگاران در چنین مراسم‌های روحانی و معنوی بسیار ارزشمند است.

وی به اهمیت پایگاه شهید محلاتی منطقه «گردکل» نوشهر اشاره کرد و ابراز داشت: تعداد قابل توجهی از مسئولانی که اکنون در سنگرهای مختلف جامعه مشغول به خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند از همین پایگاه مقاومت رشد کردند.

مسئول ستاد یادواره شهدای شهر پول مازندران تصریح کرد: امروز نیز نسل جوان استقبال بسیار خوبی از این پایگاه مقاومت می‌کنند و در اینجا حضور می‌یابند و در راستای خدمت به نظام و انقلاب فعالیت دارند.

خزایی عنوان کرد: بسیجیانی که در طول دفاع مقدس در این پایگاه بودند به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و در راه اسلام به شهادت نیز رسیدند.

بخشدار کجور نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 35 شهید شهر پول کجور و تسلیت ایام ماه محرم، گفت: امروز آرامش خود را مدیون شهدا هستیم و همواره باید ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

سید نادر موسوی‌زاده اضافه کرد: جانبازان و ایثارگران نیز جزو ذخایر ما هستند و باید از خاطرات آنها در جهت نشان دادن بیشتر رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام استفاده کرد.

وی، نقش رسانه‌ها را در آگاهی بخشی جامعه بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: از تمامی خبرنگارانی که همواره در اطلاع‌رسانی و پوشش اخبار مربوط به منطقه کجور تلاش می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

به گزارش فارس؛ در این مراسم با اهدای لوح یادبود از خبرنگاران نوشهری قدردانی شد.

انتهای‌پیام/2296/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول