اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش عاشورای حسینی و فرهنگ عمومی

مروجین امر به معروف کردستان تجلیل شدند/ تقدیر از خبرنگار فارس

مروجین امر به معروف کردستان در همایش عاشورای حسینی و فرهنگ عمومی تجلیل شدند.

مروجین امر به معروف کردستان تجلیل شدند/ تقدیر از خبرنگار فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، همایش عاشورای حسینی و فرهنگ عمومی پیش از ظهر امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولین در صدا و سیمای مرکز کردستان برگزار شد و طی این مراسم از 10 نفر از مروجین و فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر استان تجلیل شد.

جانشین دبیر ستاد احیای امربه‌ معروف ‌و نهی ‌از منکر کردستان با بیان اینکه برجسته کردن نیکی‌ها و معروفات در جامعه و گوشزد کردن منکرات برای ریشه‌کنی آن تلاش و همت فراوانی را می‌طلبد، اظهار کرد: رویکرد اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصلاح و ارشاد است.

محمود الله‌مرادی اظهار کرد: ترویج فرهنگ امر به‌ معروف ‌و نهی ‌از منکر در جوامع اسلامی وظیفه تمامی مسلمانان است.

وی تصریح کرد: ستاد احیای استان برنامه‌های متنوعی در راستای رشد فرهنگی و دینی در جامعه اسلامی را دنبال می‌کنند و در راستای تحقق اهدافش خواستار تعامل و مشارکت همه مسئولان است.

جانشین دبیر ستاد احیای امربه‌ معروف ‌و نهی ‌از منکر کردستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقدامات قابل توجهی در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان انجام شده است.

الله‌مرادی افزود: بومی‌سازی و همه‌گیر کردن برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین اولویت‌های ما در این ستاد است.

جاوید دباغی‌نقی‌زاده به عنوان مدیر رسانه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به مدت 4 سال، قباد میمنت‌آباد معاون فرهنگی ستاد احیا، محسن‌ پیشوایی مدیر آموزش و پژوهش، حجت‌الاسلام درویشی مبلغ، شیرین مرادی خبرنگار فارس به عنوان فعال حوزه رسانه، سیدامجد افصحی مدیر فعال فرهنگی ستاد احیای شهرستان کامیاران، اشرف احمدی دبیر ستاد احیای قروه و بهروز خیریه پژوهشگر و سارا درویشی از بسیج دانشجویی در این مراسم با اهدای لوح و جوایزی مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/79002/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول