اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان خبر داد

تولید 135 هزار تن خرما در دشتستان

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان از تولید 135 هزار تن خرما در دشتستان خبر داد.

تولید 135 هزار تن خرما در دشتستان

حسین قیصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: دشتستان از مناطق مهم و تاثیرگذار در حوزه کشاورزی کشور و استان است و بخش عمده‌ای از تولیدات کشاورزی استان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: تلاش برای ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی در دستور کار قرار دارد و از همه امکانات و توانمندی موجود برای تحقق این مهم بهره می‌بریم.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های کشاورزی از عوامل مهم و تاثیرگذار در توسعه کشاورزی است و در سال‌های گذشته اقدامات ارزنده‌ای را در این راستا در شهرستان دشتستان شاهد بوده‌ایم.

قیصری از تولید 135 هزار تن خرما در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری بیش از 135 هزار تن خرما شامل خارک، رطب و خرما در نخیلات دشتستان تولید و به بازار مصرف عرضه شده است.

وی یادآور شد: برای پیدا کردن بازار مصرف محصولات کشاورزی اقدامات ارزنده و مناسبی انجام شده و با تلاش مسئولان و کشاورزان، گام‌های اساسی در این مسیر برداشته شده است.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان گفت: افزایش کیفیت خرمای تولیدی دشتستان مورد تاکید قرار دارد و از تولیدکنندگان انتظار داریم در این مسیر بیشتر تلاش کنند تا به نتایج لازم برسیم.

قیصری تاکید کرد: دیدار با کشاورزان و تولیدکنندگان واقعی و آشنایی با مشکلات آنها در دستور کار قرار دارد و به فضل خدا به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول