اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در مسابقات جهانی

2 کاراته‌کا قزوینی راهی اسپانیا شدند

امیررضا میرزایی و علی‌اصغر آسیابری دو کاراته‌کای استان قزوین برای حضور در مسابقات جهانی کاراته راهی اسپانیا شدند.

2 کاراته‌کا قزوینی راهی اسپانیا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رقابت‌های کاراته قهرمانی نوجوانان و امیدهای جهان در حالی از هفدهم آبان‌ماه سال جاری به میزبانی کشور اسپانیا برگزار می‌شود که میرزایی و آسیابری به ترتیب در رده‌های سنی نوجوانان و امید تیم‌های ملی کاراته کشورمان را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

میرزایی در وزن منهای 57 کیلوگرم و آسیابری در وزن منهای 68 کیلوگرم در حالی در مسابقات جهانی مقابل رقیبان خود صف‌آرایی می‌کنند که پیش از این در جریان مسابقات انتخابی درو‌ن‌اردویی و رقابت‌های برون‌مرزی عملکرد خوب و فوق‌العاده‌ای را از خود مقابل رقیبان به نمایش گذاشته‌اند.

بدون شک این دو ورزشکار اگر در شرایط روحی و روانی خوبی باشند و بتوانند بر جو حاکم بر مسابقات غلبه کنند، کسب مدال آنان برای تیم ملی کاراته کشورمان دور از دسترس نیست.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به آمادگی روحی و جسمانی دو کاراته‌کای قزوینی تیم ملی کشورمان، اظهار داشت: آسیابری و میرزایی هر دو این توانایی را از خود در مدت حضور در تمرینات تیم‌های ملی کاراته کشورمان به خوبی نشان داده‌اند.

حمیدرضا داوری ادامه داد: یقیناً اگر این اتفاق مهم صورت بگیرد و این دو ورزشکار با کسب مدال اسپانیا را ترک کنند، افتخاری دیگر نصیب کاراته استان قزوین می‌شود.

وی افزود: آسیابری هفته گذشته در جریان مسابقات جایزه بزرگ کاراته کشور قطر که با حضور قهرمانان ارزنده جهان از کشورهای معتبر دنیا از جمله فرانسه و ایتالیا برگزار شد، در بخش کومیته تیمی به همراه تیم ملی کاراته کشورمان موفق شد عنوان نایب‌قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را تصاحب کند.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین بیان کرد: گرچه در بخش کومیته تیمی هم این کاراته‌کای قزوینی این قابلیت را داشت که برای تیم ملی کشورمان افتخارآفرینی کند که با بدشانسی در دور سوم با شکست مقابل رقیب خود از دور مسابقات کنار رفت تا دستش از مدال کوتاه بماند.

داوری اضافه کرد: کاراته این استان در سال‌های اخیر پله‌های ترقی و پیشرفت را به خوبی و با برنامه‌ریزی مستمر پشت سر گذاشته است.

این مسئول در پایان متذکر شد: در حال حاضر می‌توان با قاطعیت اذعان کرد که کاراته استان قزوین یکی از قطب‌های اصلی کشور محسوب می‌شود و این اتفاق بدون شک در سایه تلاش‌های مربیان و ورزشکاران این رشته ورزشی محقق شده است

انتهای پیام/77004/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول