اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ آینده‌سازان کاراته کشور

کاراته‌کاهای انقلاب قم در 3 مسابقه حساس مغلوب حریفان شدند

کاراته‌کاهای قمی در پیکارهای لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور مقابل حریفان خود به سه شکست ناباورانه تن دادند.

کاراته‌کاهای انقلاب قم در 3 مسابقه حساس مغلوب حریفان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کاراته‌کاهای قمی عضو باشگاه انقلاب به عنوان نماینده قم در فصل جاری پیکارهای لیگ آینده‌سازان قهرمانی کاراته باشگاه‌های کشور نتوانستند موفقیت‌های خود را تکرار کنند و در سه دیدار متوالی مقابل رقبای خود تن به شکست دادند.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان، دیدارهای هفته اول از دور برگشت فصل جاری مسابقات لیگ کاراته آینده‌سازان باشگاه‌های کشور در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد.

این هفته از رقابت‌ها با برگزاری 31 مسابقه در حالی انجام شد که طبق برنامه فدراسیون کاراته در هفته اول از دور برگشت لیگ کاراته آینده‌سازان باشگاه‌های کشور کاراته‌کاهای باشگاه انقلاب قم در سه دیدار به مصاف حریفان خود رفتند و برابر رقبا متحمل سه باخت شدند.

کاراته‌کاهای نوجوان و آینده‌دار باشگاه انقلاب قم در گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ کاراته آینده‌سازان باشگاه‌های کشور حضور دارند و در این هفته از مسابقات برابر تیم‌های تهرانی، گلپایگانی و گیلانی حاضر در لیگ امسال مغلوب شدند.

در نخستین مسابقه از هفته نخست دور برگشت این رقابت‌ها تیم کاراته باشگاه انقلاب قم به مصاف تیم تهران دشت بتن رفت و در پایان دیداری حساس در مقابل حریف قدرتمند خود با حساب 20 بر هفت تن به شکست داد تا فرصت بسیار خوبی را برای رسیدن به صدر جدول از دست بدهد.

با این حال کاراته‌کاهای باشگاه انقلاب قم در دومین مسابقه خود به مصاف تیم شهید صافی گلپایگان رفتند تا این باخت را جبران کنند اما این دیدار نیز با برتری 15 بر چهار به سود حریف گلپایگانی به پایان رسید تا ناکامی‌های انقلاب ادامه یابد.

در سومین دیدار از گروه دوم مرحله مقدماتی پیکارهای هفته اول از دور برگشت مسابقات لیگ رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور، تیم انقلاب قم به مصاف تیم مجتمع دخانیات گیلان رفت و در نهایت 14 بر 12 مغلوب شد تا سه باخت متوالی را در این هفته از پیکارها متحمل شود.

امسال در گروه دوم از مرحله مقدماتی لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور تیم‌های انقلاب قم، تهران دشت بتن، مجتمع دخانیات تهران، شهید صافی‌گلپایگان حضور دارند و هم‌اکنون در این گروه مجتمع دخانیات گیلان با 18 امتیاز در مکان نخست جدول رده‌بندی جای دارد.

همچنین در گروه نخست باشگاه مقاومت 18 امتیازی و صدرنشین است، در گروه سوم تیم هیئت کاراته البرز (الف) با 24 امتیاز صدرنشینی را در اختیار گرفته، در گروه چهارم تیم هیئت کاراته قرچک با 24 امتیاز به صدر جدول رفته، در گروه پنجم تیم شهرداری اراک با 12 امتیاز بالاتر از سایر رقبا قرار دارد و در گروه ششم نیز تیم شرکت کانی سیرجان رتبه نخست جدول رده‌بندی را با 15 امتیاز در اختیار دارد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول