اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌قهرمان کاراته سبک شیتوریو جهان:

مسئولان به جایگاه کاراته قائمشهر توجه کنند/ قائمشهر پایگاه کاراته مازندران

نایب‌قهرمان کاراته سبک شیتوریو جهان گفت: قائمشهر با داشتن 10 ملی‌پوش در کاراته نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

مسئولان به جایگاه کاراته قائمشهر توجه کنند/ قائمشهر پایگاه کاراته مازندران

نازفر نیک‌جو نایب‌قهرمان سبک شیتوریو جهان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در قائمشهر گفت: ورزش کاراته یک هنر است و زیبایی‌ها و سختی‌های خاص خود را دارد.

وی در مورد سطح کیفی مسابقات جهانی اتریش اظهار داشت: با توجه به اینکه کشورهای صاحب سبک در این مسابقات شرکت کرده بودند این مسابقات در سطح کیفی بالایی برگزار شد.

نایب قهرمان کاراته جهان افزود: با توجه به شرایط آب و هوای خشک و سرد اتریش و فشار هوا، شرایط کمی برایمان سخت بود.

نیکجو خاطرنشان کرد: در این مسابقات 16 کشور جهان و 570 کاراته‌کا در دو بخش کاتا و کمیته با هم به رقابت پرداختند.

وی تصریح کرد: در این رقابت‌ها کسانی می‌توانستند جواز حضور در این رقابت‌ها را پیدا کنند که در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب مدال شدند.

کاپیتان این دوره از رقابت‌های قهرمانی جهان در مورد چگونگی کسب مدالش عنوان کرد: در بخش کمیته چهار بازی انجام دادم که توانستم از چهار بازی سه بازی را با موفقیت پشت سر بگذارم، در بازی چهارم قرعه‌ام به کشور ایتالیا خورد البته حریفم چند دوره قهرمان جهان بوده ولی این موضوع نتوانست در من تاثیری داشته باشد ولی در یک بازی نزدیک نتیجه را دو بر یک واگذار کردم و توانستم مدال نقره را کسب کنم.

نیکجو بیان داشت: در بخش کاتای انفرادی دور اول با قهرمان مسابقات روبه‌رو شدم که نتیجه را واگذار کردم و در جدول بازنده‌ها توانستم دو بازی را با موفقیت پشت سر بگذارم و مدال برنز را کسب کنم.

وی قائمشهر را پایگاه کاراته استان دانست و افزود: قائمشهر با داشتن ظرفیت بالا در این رشته پایگاه کاراته در استان شده و نیاز است که مسئولان به جایگاه این رشته در قائمشهر توجه کنند.

ملی‌پوش کاراته مازندران در پایان با تشکر از استاد خود خانم حسینی گفت: نزدیک به 16 سال است که نزد خانم حسینی استاد خوبم فعالیت می‌کنم و این مدال را با افتخار تقدیم باشگاه چالاکی می‌کنم و از زحمات پدر و مادر خوبم که در این راه مرا حمایت کردند، تشکر ویژه دارم.

انتهای پیام/86017/غ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول