اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

نفرات برتر مسابقات کاراته بانوان رفسنجان مشخص شدند

نفرات برتر مسابقات کاراته بانوان رفسنجان مشخص شدند.

نفرات برتر مسابقات کاراته بانوان رفسنجان مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، مسابقات کاراته بانوان شهرستان رفسنجان با رقابت 85 ورزشکار در دو رشته کاتا و کومیته برگزار شد.

در رده نوجوانان و در بخش کومیته عسل شریفی، فاطمه داور، انیس میرزایی و مرضیه نوروزی در وزن‌های منفی 40‌، 47‌، 54 و مثبت 54 رتبه اول را به خود اختصاص دادند.

در رده جوانان هم راضیه سلطانی، فائزه میرزایی، نرگس ارجمندی و ملیحه سلطان‌نبی در وزن‌های منفی 48‌، 54، 59 و مثبت 59 مقام اول را کسب کردند.

در بخش کاتا هم در رده نوجوانان ام‌البنین کربلایی، مبینا صاحبی، فاطمه نکوآمال و زهرا پورامینایی و در رده جوانان نازنین رحمانی‌زاده و انیس بازمانده رتبه‌های برتر را کسب کردند.

رحمانی‌زاده، رئیس هیئت کاراته بانوان رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، حضور بانوان را در ورزش کاراته شهرستان بسیار مثبت ارزیابی و اظهار امیدواری کرد که برگزاری این ورزش‌ها گام مهمی در تقویت روحیه بانوان باشد.

به گزارش فارس به مناسبت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و به همت اداره تربیت بدنی و آموزش و پرورش رفسنجان یک دوره مسابقه دوومیدانی به مسافت سه کیلومتر بین فرهنگیان رفسنجان برگزار شد.

در مسابقات دوومیدانی دانش‌آموزان رفسنجان نیز رضا شاه‌حسینی‌، رازش ملک‌زاده و حسین ضیاء‌الدینی اول تا سوم شدند. در این مسابقات بیش از 100 ورزشکار حضور داشتند.

مسابقات فوتسال بانوان شهرستان رفسنجان پایان یافت

در این مسابقات که 60 ورزشکار در قالب پنج تیم شرکت کرده بودند در پایان‌ تیم باشگاه کیان مقام اول و تیم صنعت مس و تیم کبوترخان مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

این مسابقات به مدت سه روز برگزار شد.

انتهای پیام/80016/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول