اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

عوامل حادثه تروریستی سراوان باید تحویل مقامات ایرانی شوند

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما این حق را برای خود قائل هستیم تا عمق خاک پاکستان تروریست‌های حادثه سراوان را تعقیب کنیم و کشور همسایه و دوست پاکستان باید در تحویل تروریست‌ها به ما کمک کنند تا آنها به سزای اعمالشان برسند.

عوامل حادثه تروریستی سراوان باید تحویل مقامات ایرانی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور حقیقت‌پور صبح امروز در دیدار مردمی خود با اهالی شهرستان نمین اظهار داشت: هر چند برخی‌ها سعی می‌کنند این حادثه تروریستی را به مسائل هسته‌ای ربط دهند اما بعید به نظر می رسد پشت این قضیه موضوعات خراب‌کاری باشد چرا که تروریست‌ها سعی کردند با اعمال ننگین خود در حقیقت ماهیت فریب‌کاری‌شان را نشان دهند.

وی افزود: اگر در گذشته این اعمال تروریستی در شهرهای داخلی سیستان و بلوچستان انجام می‌شد اما امروز به مناطق صفر مرزی کشیده شده که این خود نشان از عقب‌نشینی تروریست‌ها از مواضعشان است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون ملی مجلس به جد موضوع تروریستی در سروان را پیگیری می‌کند، گفت: ما گزارشات خود را در این ارتباط به دستگاه‌های ذیربط امنیتی اعلام می‌کنیم و در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های دقیقی نیز انجام خواهیم داد.

حقیقت‌‌پور ادامه داد: ما این حق را برای خود قائل هستیم تا عمق خاک پاکستان این تروریست‌ها را تعقیب کنیم و کشور همسایه و دوست پاکستان باید در تحویل تروریست‌ها به ما کمک کنند تا آنها به سزای اعمالشان برسند.

دانشگاه بین‌المللی علوم پزشکی اردبیل در نمین مستقر می‌شود

حقیقت‌پور در بخش دیگر سخنان در جلسه رسیدگی به مشکلات و مسائل توسعه علمی مراکز دانشگاهی شهرستان نمین بیان داشت: قرار است دانشگاه بین‌المللی علوم پزشکی اردبیل در نمین مستقر شده و اقدام به جذب دانشجو کند.

این مسئول تاکید کرد: راه‌اندازی این دانشگاه بین‌المللی می‌تواند به حضور دانشجویان خارجی برای تحصیل در این دانشگاه کمک کند که قرار است این امر با جذب دانشجو از بهمن ماه اتفاق بیفتد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس یادآور شد: شهرستان نمین قابلیت را برای دانشگاه علمی – کاربردی دارد که در این زمینه قرار است دانشگاه فناوری‌های نوین نیز در این شهرستان راه‌اندازی شود.

حقیقت‌پور با بیان اینکه توسعه مراکز دانشگاهی می‌توانند بستر توسعه شتاب‌آلود یک منطقه را فراهم کنند، گفت: دانشگاه‌های متعددی که در نمین راه‌اندازی می‌شود مجموعه‌ای عظیم و فاخر هستند که توان جذب دانشجویان شاخص و برجسته را خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود از پیگیری‌های لازم برای ساخت بیمارستان 64 تختخوابی در نمین خبر داد و اذعان داشت: در دیداری که با وزیر بهداشت داشتیم قرار شد دو بیمارستان نمین و نیر به سرعت عملیاتی شود تا در تجهیز این دو مرکز بیمارستانی به همراه تکمیل بیمارستان ترومای اردبیل و کسب مجوز برای راه‌اندازی بیمارستان ویژه زنان اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/62003/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول