اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس نهم:

عملیات تروریستی سراوان حاکی از وحشت مستکبران از اسلام است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حقیقت آمریکا، اسرائیل و اروپا با حمایت از تروریست‌ها از یک حکومت منطقی، قوی و با اشراف اطلاعاتی بالا چون جمهوری اسلامی ایران در جهان وحشت دارند.

عملیات تروریستی سراوان حاکی از وحشت مستکبران از اسلام است

حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون به شهادت رسیدن تعدادی از مرزبانان ناجا در حادثه تروریستی روزهای اخیر در مناطق مرزی سراوان و صحبت‌های شنیده‌ شده در ارتباط با انجام چندین عملیات تروریستی برنامه‌ریزی‌شده در اطراف مرز‌های کشور ایران اظهار کرد: در مقوله تبیین جریانی به نام تروریست، باید به دو قسمت تروریست دولتی مثل اسرائیل غاصب و غیر‌دولتی مثل القاعده تقسیم کرد.

وی ادامه داد: چنین حرکت‌های تروریستی دولتی و غیر‌دولتی در اطراف کشور‌های اسلامی طراحی‌شده توسط دستگاه امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل غاصب و آمریکایی و برخی کشور‌های اروپایی است.

رئیس کمیسیون  فرهنگی مجلس نهم تصریح کرد: کشور‌های مستکبر یادشده براساس حفظ منافع خودشان در جهان و منطقه و البته برای مقابله با بیکاری در کشور‌های خود دست به حمایت و همکاری با گروه‌های تروریستی در جهان می‌زنند.

وی اضافه کرد: کشور‌های غربی ـ آمریکایی برای تأمین همیشگی نیروی انسانی و منابع مالی کارخانه‌های اسلحه‌سازی خود تلاش می کنند در صحنه‌های مختلف به ویژه در کشور‌های اسلامی به ایجاد خرابکاری‌ها و عملیات هادی تروریستی دست بزنند تا به واسطه چنین حرکت‌های جنایت‌بار بر مشکلات بیکاری و اقتصادی کشور‌های خود فائق آیند.

سالک کاشانی تاکید کرد: حمایت و همکاری با گروه‌های تروریستی توسط کشورهای غربی –آمریکایی به معنای این است که برای رفع مشکلات اقتصادی کشور‌های خود دست به کشتار مسلمانان بی‌گناه و مردم مظلوم کشورهای اسلامی می‌زنند.

وی افزود: ایجاد و سازمان‌دهی تروریست در دنیا به ویژه در کشور‌های اسلامی برای مقابله با اساس اسلام ناب و مقدسات تشیع است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حقیقت آمریکا، اسرائیل غاصب و اروپا از یک حکومت منطقی، قوی و با اشراف اطلاعاتی بالا چون جمهوری اسلامی ایران در جهان وحشت دارند و در نتیجه با تمام قوت خود برای از بین بردن چنین کشور‌هایی با منطق قوی هستند.

وی اظهار کرد: مستکبران برای از بین بردن کشور‌هایی چون ایران با اجرای ترفند‌هایی چون نا‌امن کردن مرز‌ها و فضای جامعه، تضعیف مردم و حکومت به دنبال اهداف خصمانه خود که همان تضعیف تنها حاکمیت اسلامی در جهان یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام/63001/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول