اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایرانشهر:

عملیات تروریستی سراوان نشان داد دشمن توان ورود به داخل کشور را ندارد

امام جمعه ایرانشهر گفت: انجام عملیات تروریستی در نقطه صفر مرزی سراوان نشان از بی‌کفایتی مرزبانان همسایه دارد.

عملیات تروریستی سراوان نشان داد دشمن توان ورود به داخل کشور را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، حجت‌الاسلام حسین طاووسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایرانشهر ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا، اظهار داشت: بی‌تقوایی موجب خسران است، سهم بسزایی از تربیت بد فرزندان مربوط به خانواده است.

امام جمعه ایرانشهر با بیان اینکه باید به ایمان و تعهد کودکان بیش از تخصص و رشد بدنی توجه داشت، افزود: خانه محل کمال یابی برای تکمیل معنویات و روح و جان زن و مرد است، باید از هرگونه آسیبی به خانواده جلوگیری کنیم.

وی از بانوان خواست با رعایت توصیه‌ها بر دوام و قوام زندگی مشترک بیفزایند. فرمانده نیروی زمینی، مسئولان نظام و فرماندهان نظامی و انتظامی همت ویژه‌ای در منطقه برای ارتقای امنینت انجام داده‌اند.

طاووسی با اشاره به اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» را به هیچ وجه فراموش نخواهیم کرد، شهادت مرزبانان در عملیات ناجوانمردانه تروریستی سراوان را تسلیت عرض کرده و گفت: این حادثه نکته خوبی هم دارد و نشان می‌دهد توان ما چنان بالا است که تروریست‌ها توان ورود به داخل کشور را نداشته و تنها در نقطه صفر مرزی ورود می‌کنند که نشانه بی کفایتی مرزبانان همسایه است.

امام جمعه ایرانشهر در ادامه از مسئولان خواست: زمینه رسوایی سران فتنه را هرچه زودتر فراهم کنند، باید با آنها برخورد شود.

خطیب نماز جمعه ایرانشهر ادامه داد: ما در 13 آبان به دشمن نشان می‌دهیم که چه پایمردانه بر اصول انقلابمان و عهدمان با امام (ره) و میثاقمان با رهبری در عرصه خواهیم آمد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم افزود: محرم از راه می‌رسد سینه زنی نشان از آمادگی جان نثاری در راه حسین (ع) دارد. اینها خوب است اما کافی نیست، از سخنرانان و خطیبان متبحر  در مجالس استفاده کنید تا در عزاداری امام شناسی هم ایجاد شود.

انتهای پیام/75004/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول