اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با تیم ملی کاراته

مربی قمی قهرمان جایزه بزرگ بین‌المللی قطر شد

مربی با سابقه و مطرح قمی همراه با تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جایزه بزرگ بین‌المللی قطر شد.

مربی قمی قهرمان جایزه بزرگ بین‌المللی قطر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این ورزشکار ارزشمند تاریخ کاراته و کاراته‌کای با سابقه قم و کشور، مهدی جعفری است که در سال‌های دهه 1370 موفقیت‌های ارزنده‌ای را در عرصه مسابقات معتبر برون‌مرزی کاراته برای کاراته‌ کشورمان به دست آورده است.

قهرمان اسبق کاراته قم در مسابقات معتبر برون‌مرزی پیش از این سابقه هدایت تیم‌های کاراته قم در پیکارهای لیگ کاراته قهرمانی باشگاه‌های کشور را نیز بر عهده داشته و تجارب ارزنده‌ای از حضور در مسابقات مختلف برون‌مرزی دارد.

مهدی جعفری کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته کشورمان و قهرمان کاراته قاره آسیا، بهمن‌ماه سال گذشته از سوی علیرضا سمندر سرپرست فدراسیون کاراته به عنوان مشاور تیم ملی کاراته بزرگسالان انتخاب شد در حالی که جعفری در سال 1376 به عنوان کاپیتان تیم ملی کاراته، مدال طلای قهرمانی آسیایی در ماکائو را کسب کرده است و همچنین مدال نقره رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال 1374 به میزبانی فیلیپین، مدال طلای رقابت‌های بین‌المللی ایتالیا و نشان برنز جام بوسفور ترکیه را در کارنامه موفقیت‌های خود دارد.

این مربی ارزشمند در مسابقات جایزه بزرگ بین‌المللی کاراته در دوحه قطر به عنوان مربی در کنار تیم ملی کاراته بزرگسالان و امید ایران حضور داشت در حالی که تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها موفق به کسب چهار مدال طلا، سه نقره و سه برنز شد.

تیم کاراته کشورمان در مسابقات جایزه بزرگ قطر موفق شد توسط ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی، سجاد گنج‌زاده و بهمن عسگری در کومیته انفرادی و کومیته تیمی بزرگسالان با حضور بهمن عسگری، ذبیح‌الله پورشیب، مهدی سلطانی، حامد زیگساری، سعید حسنی‌پور و سجاد گنج‌زاده بالاتر از دیگر رقبای خود به مدال طلا دست یابد.

همچنین سعید حسنی‌پور در کومیته انفرادی بزرگسالان، محمدمهدی صالحی در رده سنی جوانان و کومیته تیمی رده سنی امید نیز با ترکیب عماد مژدهی، آروین باقری، علی‌اصغر آسیابری، دادیار رهنما و افشین حاجی‌زاده صاحب مدال نقره شد.

در نهایت این‌که ذبیح‌الله پورشیب، حامد زیگساری و مهدی سلطانی با قرار گرفتن در جایگاه سوم اوزان خود موفق به کسب مدال برنز شدند در حالی که در این رقابت‌ها که دارای جایزه 30 هزار یورویی بود به نفرات اول تا سوم به ترتیب 1500، 1000 و 500 یورو جایزه نقدی تعلق گرفت.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول