اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیام مشترک امام جمعه شیراز و استاندار فارس عنوان شد

عسکراولادی رکن مقاومت و معتمد امام (ره) بود

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه در فارس و استاندار این استان از مرحوم حبیب‌الله عسکراولادی به عنوان یکی از ارکان مقاومت علیه طاغوت و معتمد حضرت امام (ره) یاد شد.

عسکراولادی رکن مقاومت و معتمد امام (ره) بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، نماینده ولی فقیه در فارس و استاندار این استان در پیام مشترکی که به مناسبت رحلت مرحوم حاج حبیب‌الله عسکراولادی صادر و منتشر کرده‌اند، با تسلیت ارتحال غم‌انگیز این زنده‌یاد، از وی به عنوان پیشگام نهضت امام خمینی (ره) و یار دیرینه انقلاب یاد کرده و آورده‌اند: تاریخ انقلاب اسلامی، افرادی موثر و وفادار به آرمان‌های امام و رهبری که از ابتدا تا به آخر ایستاده و از جان و مال و آبروی خود برای حفظ مواریث ارزشمند آن کوتاهی نکردند کم ندارد.

در این پیام تصریح شده است: مرحوم عسکراولادی یکی از ارکان مقاومت علیه طاغوت، بانی و موسس مراکز خیریه و عام‌المنفعه در بعد از انقلاب و از معتمدان حضرت امام (ره) و یار دیرین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بودند و در مسئولیت‌های گوناگون و حساس منشا خدمات ارزشمند و ماندگار شدند.

نماینده ولی فقیه در فارس و استاندار این استان از درگاه حضرت احدیت علو درجات برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان را مسئلت کرده و از عموم مردم برای شرکت در مراسم تکریم آن فقید سعید دعوت به عمل آورده‌اند.

به گزارش فارس، مجلس تکریم مرحوم عسکراولادی روز یکشنبه نوزدهم ماه جاری از ساعت 14:30 تا 16:30 در مسجد حضرت فاطمة‌الزهرا (س) واقع در بلوار زند مقابل خیابان فلسطین از جانب نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، استانداری این استان، جامعه روحانیت شیراز، حزب موتلفه اسلامی فارس، جبهه پیروان خط امام و رهبری این استان، کمیته امداد فارس و جامعه اسلامی اصناف و بازاریان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول