اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب دسته‌های اول و دوم صورت می‌گیرد

رقابت 27 تیم در فصل جدید فوتسال باشگاه‌های قم

فصل جدید مسابقات قهرمانی لیگ‌های فوتسال باشگاه‌های استان قم با شرکت 27 تیم در قالب دسته‌های اول و دوم برگزار می‌شود.

رقابت 27 تیم در فصل جدید فوتسال باشگاه‌های قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، قرعه‌کشی تیم‌های حاضر در فصل جدید لیگ‌های دسته‌های اول و دوم فوتسال باشگاه‌های استان قم در حالی برگزار شد که قرار است این بازی‌ها در دسته اول با حضور 12 تیم و در دسته دوم با رقابت 15 تیم برگزار شود.

مراسم قرعه‌کشی تیم‌های مدعی شرکت‌کننده در مسابقات لیگ‌های دسته اول و دوم فوتسال باشگاه‌های استان قم در دفتر هیئت فوتبال استان قم واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم انجام شد و در مجموع 27 تیم در این بازی‌ها با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در این جلسه علی احمدی دبیر هیئت فوتبال استان قم در رابطه با اهمیت اجرا طرح آسیا ویژن، حق عضویت تیم‌ها و رعایت موازین اخلاقی صحبت کرد و سپس حیدرزاده نایب رئیس این هیئت بر اهمیت توجه و رعایت بازی جوانمردانه تاکید کرد.

وی همچنین بر بالا بردن توانمندی تیم‌ها و استفاده از تکنیک و تاکتیک‌های روز فوتسال تاکید کرد و عنوان داشت: در صورت تحقق این مهم شاهد ارتقای فوتسال شهر مقدس قم خواهیم بود، ضمن اینکه بهره‌گیری از مربیان کار آزموده و رعایت مسائل اخلاقی می‌تواند به ارتقای جایگاه فوتسال قم کمک کند.

همچنین گائینی یکی از سرپرستان تیم‌های شرکت‌کننده در فصل جدید مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌های استان قم در سخنانی از تیم‌های حاضر در لیگ امسال خواست نسبت به رعایت تمام موازین مسابقات اهتمام جدی داشته باشند و زمان انجام مسابقه، در امور مربوط به داوری و مسائلی که به آنان ارتباطی ندارد، دخالت نکنند.

این در حالی است که امسال در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم 12 تیم حضور دارند و این تیم‌ها پارسا، آرش، آهن‌آلات عمار یاسر، آرمان، امید، فرید، ذاکر، کالای ورزشی تائو، شهرداری قم، آبادگران، شهید رئیس کرمی و صدرا سیستم هستند.

همچنین در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های استان قم تیم‌های فوتسال انصار، ماهان، سادات، مقاومت، آسمان، ارم کیش، بیمه کارآفرین، پاس، شهدای جنت، یاس، پویا، کوثر، پاسارگاد، المپیاد و میعاد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول