اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج نجف اشرف شاهرود:

بسیج باید موجب اتحاد و همدلی همه اقشار جامعه شود

فرمانده بسیج نجف اشرف شاهرود گفت: بسیج باید در جامعه، محله و مسجد موجب اتحاد و همدلی همه اقشار با یکدیگر شود و به عنوان یک فرهنگ و تفکر جامعه را به سمت سعادت و خوشبختی رهنمون کند.

بسیج باید موجب اتحاد و همدلی همه اقشار جامعه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن طالع‌زاری پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید پایگاه بسیج میثم تمار که با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و بسیجیان و اهالی روستا در مسجد دهستان دهملا برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: پایگاه میثم تمار دهملا زمان جنگ و حتی بعد از جنگ یکی از بهترین پایگاه‌های حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف بوده است؛ اما چند سالی هست که کمی از جنب و جوش گذشته آن کاسته شده است.

وی افزود: این جابه‌جایی برای ایجاد روحیه نو و جریان تازه در جهت فعال شدن دوباره پایگاه است و امیدواریم با توانمندی و پشتکار و محبوبیت و مقبولیتی که فرمانده جدید دارد بتوان به آن مسیر بازگشت.

فرمانده بسیج نجف اشرف تصریح کرد: زمانی پایگاه بسیج رونق می‌گیرد که فرمانده جدید تعامل سازنده‌ای با شورا، دهیار و روحانی روستا و اهالی برقرار کند.

وی خاطر نشان کرد: فرمانده باید بستر و شرایطی را ایجاد کند که جوانان و مردم؛ پایگاه بسیج را خانه دوم خودشان بدانند و با اشتیاق به آنجا وارد شوند.

طالع‌زاری بیان کرد: هنر پایگاه‌داری این است که هر کجا نیروی خوب و مستعدی بود جذب بسیج شود و عضویت حداکثری و دفع حداقلی در پایگاه ایجاد شود.

فرمانده بسیج نجف اشرف شاهرود تأکید کرد: بسیج باید در جامعه، محله و مسجد موجب اتحاد و همدلی همه اقشار با یکدیگر شود و به عنوان یک فرهنگ و تفکر جامعه را به سمت سعادت و خوشبختی رهنمون سازد.

طالع‌زاری با تقدیر از سرپرست و فرمانده قبلی پایگاه بسیج روستای دهملا اظهار کرد: همه تلاش ما و شما باید این باشد که جامعه ما در مسیر سعادت و خوشبختی قدم بردارد و استکبار جهانی خوار و ذلیل و ملت ما با عزت و سربلند در جهان باشد.

در این مراسم، محمد نقی‎ای به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج میثم تمار معرفی و از زحمات موسوی سرپرست قبلی پایگاه تجلیل شد.

فرمانده جدید پایگاه میثم تمار در این جلسه در سخنانی با تقدیر از حضور اهالی و بسیجیان تأکید کرد: از همه درخواست می‌شود نظرات و پیشنهادات خود در خصوص انجام برنامه‌های پایگاه را اعلام کنند و دست همکاری و کمک به سوی تک تک دوستان دراز می‌کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم به اهداف متعالی بسیج دست یابیم.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول