اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

رعایت مقررات ملی ساختمان در قشم الزامی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، با بیان اینکه مجتمع‌هایی که پارکینگ نداشته باشند تعطیل می‌شود، مجوز ساخت ساختمان‌هایی که در قشم مقررات ملی ساختمان را رعایت نکنند، ابطال خواهد شد.

رعایت مقررات ملی ساختمان در قشم الزامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، شهریار مشیری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهرداران قشم و درگهان اظهار داشت: از بدو تاسیس منطقه آزاد تا به امروز در ساخت مدارس و پایه‌گذاری دانشگاه‌ها سازمان پیشرفت صعودی و چشمگیری داشته و اضافه کرد: زمین‌های سازمان منطقه آزاد را هرگز نمی‌فروشیم مگر اراضی که در آن سرمایه گردشگری، صنعتی و ایجاد اشتغال در منطقه باشد.

وی افزود: در جای جای دنیا بودجه‌های عمرانی را به شهرداری‌ها می‌دهند، این در حالی است که در کشور ما بودجه عمرانی را به استانداری می‌دهند و شهرداری و شوراها باید برای گرفتن بودجه، نزد استانداری زمان زیادی را طی کنند.

مدیرعامل منطقه آزاد قشم یکی از مشکلات شهرداری‌های قشم و درگهان را مجتمع‌های بزرگ تجاری، اداری و مسکونی بزرگ ذکر کرد که بدون پیش بینی پارکینگ، مجوز ساخت گرفته و در حال ساخت یا ساخته شده‌اند.

مشیری با بیان اینکه مجتمع‌هایی که پارکینگ نداشته باشند، تعطیل خواهند شد، از بررسی پرونده فنی ساختمان‌ها و مجتمع‌های در حال ساخت یا ساخته شده در قشم و درگهان خبر داد و اضافه کرد ساختمان‌هایی که مقررات ملی ساختمان را رعایت نکرده باشند، توقیف می‌شوند و پروانه ساختمانی آنها ابطال خواهد شد. 

انتهای پیام/88001/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول