اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی بنیاد شهید قشم:

مردم اعتقادات خود را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند

مسئول نمایندگی بنیاد شهید قشم گفت: مردم اعتقادات خود را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند.

مردم اعتقادات خود را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، محمدامین ذاکری یکشنبه‌شب در نشستی پیرامون 13 آبان‌ماه، اظهار داشت: امنیت و ثباتی که ما در ایران اسلامی از آن برخوردار هستیم از برکت خون شهیدان است و همه باید پاسدار خون آنها بوده و از آرمان‌های ارزشمند آنها صیانت کنیم.

وی افزود: دشمنان با جنگ نرم وارد این کشور شده‌اند، اما نمی‌دانند که این مردم اعتقادات و باورهای خود را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنند و در جنگ نرم هم همانند جنگ‌های نظامی شکست خواهند خورد.

نماینده بنیاد شهید شهرستان قشم بیان داشت: تمامی عزت و اقتدار شهدای عالیقدر برای اتصال رهنمودهای خدای سبحان است، آنان کسانی هستند که به قول توحید آراسته شدند و در حالی که خدای سبحان را شناختند در مقام ربوبیت تحت تربیت الهی قرار گرفتند.

ذاکری در پایان یادآور شد: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با حضور دانش‌آموزان بسیجی، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و جمعی از مسئولان ادارات قشم، ضمن قرائت فاتحه و غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا با آرمان‌های آنها تجدید پیمان شد.

انتهای پیام/88001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول