اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در ناوتیپ 112 ذوالفقار قشم:

ما از شعار مرگ بر آمریکا دست بر نخواهیم داشت

نماینده ولی فقیه در ناوتیپ 112 ذوالفقار قشم گفت: تا زمانی‌که آمریکایی‌ها دست از شیطنت علیه ملت ما برندارند ما هم از شعار مرگ بر آمریکا دست بر نخواهیم داشت.

ما از شعار مرگ بر آمریکا دست بر نخواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، موسی پولادی صبح امروز در حاشیه مراسم 13 آبان و همایش 13 ساله‌ها اظهار داشت: اینکه شهید محمدحسین فهمیده 13 ساله در نزدیکی راه‌آهن خرمشهر به زیر تانک می‌رود سند تجاوز حزب بعث عراق به سرزمین ما و نشان می‌دهد که نظام ما بعد از سرنگونی حکومت ظالم پهلوی و در اوایل تولد انقلاب اسلامی آمادگی جنگ نابرابر را نداشته و برای دفاع از خود فرزندان 13 ساله‌ای را تقدیم به اسلام کرده است.

وی با بیان اینکه ما در جنگ تحمیلی 500 نفر نوجوان زیر 15 سال شهید داده‌ایم، اضافه کرد: آمریکایی‌ها در این جنایت با حزب بعث شریکند و تا زمانی‌که آمریکایی‌ها دست از شیطنت علیه ملت ما بر ندارد ما هم از شعار مرگ بر آمریکا دست بر نخواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در ناوتیپ 112 ذوالفقار قشم بیان داشت: ملت ما با شعار مرگ بر شاه این نوکر آمریکا را نابود کردند و با امید به خداوند با شعار مرگ بر آمریکا، این سلطه‌گر را نیز نابود خواهد کرد.

یادآور می‌شود همایش 13 ساله‌های قشم با همکاری اداره آموزش و پرورش، نیروی دریایی سپاه (ناوتیپ 112 ذوالفقار) و نیروی مقاومت بسیج سپاه قشم از مدارس آغاز و به سمت مهدیه شهدای گمنام خاتمه یافت.

انتهای پیام/88001/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول