اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل موسسه فرهنگی قرآنی پیامبر اعظم (ص) قشم خبر داد

شرکت 150 داوطلب در آزمون دوره‌های تربیت معلم روخوانی قرآن در قشم

مدیر عامل موسسه فرهنگی قرآنی پیامبر اعظم (ص) قشم از شرکت 150 داوطلب در آزمون دوره‌های تربیت معلم روخوانی قرآن در این شهرستان خبر داد.

شرکت 150 داوطلب در آزمون دوره‌های تربیت معلم روخوانی قرآن در قشم

عباس بازماندگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: نخستین آزمون دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم یکشنبه شب در حسینیه مسجد صاحب‌الزمان (عج) قشم برگزار و 150 نفر خواهر و برادر با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: در این آزمون داوطلبان به سئوالات کتبی پیرامون قواعد روخوانی و مفاهیم قرآن و سئوالات شفاهی در زمینه روخوانی و روان خوانی قرآن پاسخ دادند.

این فعال مذهبی، ابراز داشت: دوره آموزشی تربیت معلم روخوانی و روان خوانی قرآن کریم دو ماهه است و افرادی که موفق به کسب رتبه شوند از سوی سازمان دارالقرآن الکریم کشور به آنان گواهینامه داده می‌شود.

مدیر عامل موسسه پیامبراعظم (ص) قشم گفت: پذیرفته شدگان در این دوره به عنوان معلم روان خوانی و روخوانی قرآن کریم در اجرای طرح نهضت قرآن آموزی با دارالقرآن الکریم و موسسات قرآنی همکاری می‌کنند.

بازماندگان متذکر شد: این دوره آموزشی با همکاری دارالقرآن الکریم استان هرمزگان و انجمن قرآن و عترت قشم با هدف شناسایی نیروهای مستعد و تربیت آنان برای تدریس در کلاس‌های آموزش روخوانی و روان خوانی برگزار شده است.

وی با اشاره به دوره‌های قرآنی در قشم اذعان داشت: دوره‌های حفظ قرآن نیز از دیگر فعالیت‌های موسسه پیامبر اعظم (ص) قشم است که در حال اجراست.

انتهای پیام/88001/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول