اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم خبر داد

آمادگی قشم برای میزبانی سومین یادواره شهدای ورزشکار هرمزگان

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم گفت: شرایط در قشم برای میزبانی سومین یادواره شهدای ورزشکاران استان هرمزگان در بهمن‌ ماه فراهم است.

آمادگی قشم برای میزبانی سومین یادواره شهدای ورزشکار هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، محمد مهدی جهانبخش صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته بسیج که در دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم برگزار شد، اظهار کرد: تفاهم و همکاری اداره ورزش و جوانان برای برگزاری مسابقات مشترک با دستگاه‌های مختلف نویدبخش روزهای خوب در ورزش شهرستان قشم است.

وی افزود: گستردگی حوزه ورزش می‌طلبد که از ظرفیت ارگان‌ها و نهادهای مختلف از جمله نیروی انسانی در آموزش و پرورش و بسیج استفاده شود.

این مسئول اضافه کرد: حمایت از هیئت‌های ورزشی سبب رشد و شکوفایی ورزش می‌شود.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم ادامه داد: نیاز است سایر نهادها و دستگاه‌ها، همچنین بسیج و آموزش و پرورش از ورزش حمایت کنند.

جهانبخش با بیان اینکه افتخارآفرینی و حماسه‌سازی ورزشکاران در میادین ملی و بین‌المللی در ساختن، رشد و پیشرفت یک کشور نقش مستقیمی دارد، تصریح کرد: افرادی که در حوزه ورزش حضور دارند حرکت جهادی انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: در کشور سه بخش وزارت ورزش و جوانان، بخش خصوصی و سایر ارگان‌ها و نهاد‌ها در ساخت فضاهای ورزشی در کشور دخیل هستند.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم اضافه کرد: در این شهرستان بخش خصوصی کمتر به سمت ساخت فضاهای ورزشی سوق پیدا کرده و با توجه به شرایط و امکانات خوبی که در جزیره مهیاست این انگیزه در آنها به وجود نیامده است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران باید به نقش ورزش و اهمیت آن پی ببرند و با ساخت سالن‌های ورزشی به سلامت مردم کمک کنند، تصریح کرد: در استان هرمزگان نسبت به سایر استان‌ها به برگزاری دوره‌های علمی و مربیگری و جشنواره‌های ورزشی بسیج بهای کمتری داده شده است.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم گفت: زمینه‌ها در قشم برای میزبانی سومین دوره یادواره شهدای ورزشکاران استان در بهمن‌ ماه است.

وی تاکید کرد: از هیئت‌های ورزشی نیز انتظار می‌رود نهایت همکاری را در راستای هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره ورزشی بسیج داشته باشند.

در پایان این جلسه ابراهیم احسانفر به عنوان سرپرست بسیج ورزشکاران شهرستان قشم منصوب شد.

انتهای پیام/88001/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول