اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان:

عسکراولادی فردی دوراندیش بود

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان گفت: عسکراولادی فردی صبور و دوراندیش بود.

عسکراولادی فردی دوراندیش بود

نقی مجتهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان در زمینه شخصیت عسکر‌اولادی اظهار داشت: عسکراولادی یک مسلمان و مومن واقعی بود.

وی با اشاره به اینکه این فعال سیاسی افراد، آراء، نظریات و اشخاص مختلف را تحمل می‌کرد، تصریح کرد: به صحبت‌های مختلف گوش داده و سپس نتیجه می‌گرفت.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان با بیان اینکه خط و خطوطی که در جلسات می‌داد معمولاً معنوی بود، اضافه کرد: توجه به آخرت در کنار توجه به وحدت و مسائل دنیوی همواره در بیانات وی دیده می‌شد.

مجتهدی با اشاره به اینکه مسائل معنوی، حفظ وحدت در جامعه و پیروی از ولایت از مهم‌ترین توصیه‌های وی به سایرین محسوب می‌شد، ادامه داد: با اینکه فردی سیاسی بود همیشه از افراط و تفریط پرهیز می‌کرد.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه با وجودی که عسکراولادی یک مبارز بود به اعتدال گرایش بیشتری داشت، یادآور شد: وی یک الگوی بزرگی برای مردم به شمار می‌رفت.

وی اذعان داشت: اگر چه عسکراولادی فردی بزرگ و والا بود و پر کردن جای خالی وی بسیار سخت است، اما انقلاب اسلامی ایران متکی به افراد نیست و دوستان و اطرافیان وی سعی می‌کنند در راستای خط و خطوط امام و مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی گام بردارند.

انتهای پیام/73006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول