اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قم:

عسکراولادی از نوادر مجاهدت در راه اسلام و انقلاب بود

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قم گفت: عسکراولادی از نوادر مبارزان و مجاهدان روزگار ما برای اسلام و جمهوری اسلامی بود.

عسکراولادی از نوادر مجاهدت در راه اسلام و انقلاب بود

محمد عرب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تسلیت درگذشت حبیب‌الله عسکراولادی اظهار کرد: عسکراولادی از مبارزان متدین و متعهد سال‌های پیش از انقلاب بود و از نخستین کسانی است که هیئت‌های مذهبی را در بازار تهران راه‌اندازی کرد.

وی خاطرنشان کرد: او بر اساس دستور امام خمینی(ره) در سال 42 هیئت‌های مؤتلفه را تشکیل داد و در طول سال‌های مبارزه و سال‌هایی که امام خمینی(ره) در تبعید بودند، عسکراولادی از بزرگ مردانی بود که مردانه و با اعتقاد در راه امام و انقلاب ایستاد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قم عنوان داشت: این مرد مبارز زندان‌های طولانی و شکنجه‌های بسیار را تحمل کرد، ولی لحظه‌ای از فعالیت در راه خدا، اسلام و رهبری امام خمینی(ره) غفلت نکرد.

وی یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب، امام خمینی(ره) به دلیل آنکه وی را از نزدیک می‌شناخت و به او اعتماد داشت، دستور تشکیل کمیته امداد امام خمینی را ابلاغ کردند.

عرب خاطرنشان کرد: وی از روزهای اول انقلاب تا امروز که به لقاءالله پیوست، نماینده امام و مقام معظم رهبری در کمیته امداد امام بود.

وی با بیان اینکه عسکراولادی از نوادر مبارزان و مجاهدان روزگار ما برای اسلام و جمهوری اسلامی بود، گفت: از نزدیک شاهد بودم لحظه‌ای از حرکت در راه خدا، انقلاب، اطاعت از فرمان امام و رهبری کوتاهی نمی‌کرد و با وجود مریضی در تمام جلسات حضور پیدا می‌کرد و به ایفای نقش می‌پرداخت.

انتهای پیام/78003/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول