اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی استان قم:

عسکراولادی حبیب صادق امام و رهبری بود

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی استان قم گفت: عسکراولادی حبیب صادق امام و رهبری بود و از مجاهدان انقلاب اسلامی به شمار می‌رفت.

عسکراولادی حبیب صادق امام و رهبری بود

حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تسلیت درگذشت حبیب‌الله عسکراولادی، اظهار کرد: حقیقتا وی حبیب صادق امام و مقام معظم رهبری بود و یکی از چهره‌های برجسته، مجاهد خدوم و بصیر انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: مرحوم عسکراولادی از دوران نوجوانی پای به عرصه مبارزه علیه ظلم و استبداد ستم‌شاهی گذاشت و در ارتباط نزدیک با روحانیت مسیر صحیح و دقیقی در زندگی خود در قالب مجاهدت فی‌سبیل‌الله ترسیم کرد.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی استان قم عنوان داشت:‌ عسکراولادی در کنار فعالیت برای امرار معاش در بازار، دروس حوزوی را گذراند و تا سطوح عالی علوم حوزوی پیش رفت.

وی ادامه داد: عسکراولادی مفسر قرآن و استاد اخلاق بود که ما هر گاه در محضر وی بودیم از فیوضات معنوی، اخلاقی و نکات تفسیری وی نسبت به آیات قرآن بهره ‌می‌بردیم.

ذاکری خاطرنشان کرد: هیچ سخنرانی از وی سراغ ندارم که بدون تمسک به آیات قرآن آغاز شده باشد و همواره در سخنرانی‌های خود از تفسیر آیات قرآن استفاده می‌کرد.

وی یادآور شد: مصاحبت با وی مصداق سفارش ائمه اطهار(ع) بود که فرموده بودند با افرادی مجالست داشته باشید که رفتار، کردار و گفتار آنها شما را به یاد خدا بیندازد.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی استان قم با اشاره به اقدامات دیگر مرحوم عسکر اولادی گفت: تلاش وی برای خدمت‌رسانی به محرومان و مستضعفان ستودنی بود و سال‌ها در کمیته امداد امام خمینی به عنوان نماینده ولی فقیه فعالیت داشت و عمر بابرکت خود را صرف خدمت به محرومان کرد.

وی ادامه داد: حتی در ایامی که در بیمارستان به خاطر عارضه قلبی بستری بود، مشغول رفع گرفتاری از بندگان خدا بود و این یکی از ویژگی‌های شخصیتی وی بوده که برای مسئولان الگوست.

ذاکری با بیان اینکه ارادت و خلوص صادقانه عسکراولادی نسبت به امام و مقام معظم رهبری کم‌نظیر بود، گفت: وی از خاطرات شهدای مؤتلفه با حسرت یاد می‌کرد و به حال این شهیدان غبطه می‌خورد.

وی عنوان داشت: تلاش بی‌وقفه در راستای وحدت نیروهای انقلابی یکی از خصوصیت‌های برجسته وی بود و بارها می‌گفت امام خمینی(ره) به من وصیت کرده که در زمینه وحدت حرکت کنم.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی استان قم با اشاره به نقش مرحوم عسکراولادی در انتخابات ریاست جمهوری عنوان داشت: بارها در جلسات مختلف می‌گفت چیزی از عمرم باقی نمانده و می‌خواهم رسالت و آبرویی که از نظام کسب کردم، خرج کنم تا انتخابات به جشن ملی تبدیل شود.

ذاکری خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که در باشکوه برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری موثر بود، تلاش‌های پیدا و پنهان این یار باوفای انقلاب بود.

وی یادآور شد: عسکراولادی ماه‌های اخیر عمر خود را صرف وحدت، هم‌افزایی و یکپارچگی نیروهای معتقد به نظام و رهبری کرد.

وی تصریح کرد: مرحوم عسکراولادی توصیه می‌کرد که باید آهنگ حرکت ما آهنگ حرکت رهبری باشد و اگر جایی احساس کردیم میل رهبری در آن نیست، توقف کنیم.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: اعضای موتلفه اسلامی پدر بزرگواری را از دست داده‌اند، به ویژه ما جوانان موتلفه که حضورمان را مدیون اندیشه‌های وی می‌دانیم.

انتهای پیام/78003/ط40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول