اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسینی بوشهری:

عسکراولادی با مواضع صریح همواره از ارزش‌های نظام دفاع می‌کرد

مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی ضمن عرض تسلیت درگذشت حبیب‌الله عسکراولادی گفت: آن فقید سعید با اتخاذ مواضع صریح و روشن از ارزش‌های نظام و انقلاب دفاع کرده و تا آخرین لحظات عمر خویش در خدمت به مردم و به ویژه محرومان و مستضعفان بود.

عسکراولادی با مواضع صریح همواره از ارزش‌های نظام دفاع می‌کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام تسلیت آیت‌الله حسینی‌بوشهری آمده است: ارتحال یار دیرین انقلاب، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، مجاهد نستوه، مرحوم حاج حبیب‌الله عسکراولادی، از پیشگامان نهضت امام خمینی (ره) و از خادمان مخلص اسلام که عمر شریف خود را در خدمت به آرمان‌های امام، انقلاب و رهبری سپری کرد، موجب تأسف و تأثر شدید گردید.

در ادامه این پیام آمده است: آن فقید سعید از چهره‌های مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی بود و در بیش از نیم قرن مبارزه و مجاهدت، همواره وحدت‌بخش نیروهای انقلابی بود و با حضور در عرصه‌های گوناگون در مسیر ولایت، همواره در راه خدمت به مردم از هیچ سعی و کوششی فروگذار نکرد و با اتخاذ مواضع صریح و روشن از ارزش‌های نظام و انقلاب دفاع کرد و تا آخرین لحظات عمر خویش در خدمت به مردم و به ویژه محرومان و مستضعفان بود.

در این پیام افزوده شده است: این‌جانب این ضایعه مولمه را به محضر مبارک رهبری معظم (مدظله)، مردم شریف و خانواده معزز آن مرحوم تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان محترم صبر و پاداش بزرگ آرزو دارم.

انتهای پیام/2258/صا/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول