اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

خیران در زمینه تجهیزات و امکانات مدارس پیش‌قدم باشند

امام جمعه رفسنجان گفت: خیران تنها به ساخت مدرسه اکتفا نکنند، بلکه در زمینه هوشمندسازی و سایر تجهیزات و امکانات مدارس نیز پیش‌قدم باشند.

خیران در زمینه تجهیزات و امکانات مدارس پیش‌قدم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح مدرسه محمدی در رفسنجان اظهار داشت: یقینا کارهای خیری که در شهرستان انجام می‌شود باقیات و صالحاتی برای خیران به همراه دارد.

وی افزود: ساخت فضاهای استاندارد و ایمن برای مدارس می‌تواند، آرامش خیال دانش‌آموزان و والدین آنها را به همراه داشته باشد.

رمضانی‌پور تصریح کرد: باید سپاسگزار خیران باشیم، زیرا با انجام این‌گونه کارهای بزرگ کمک زیادی به مسئولان اجرایی در این راستا می‌کنند.

امام جمعه رفسنجان از خیران خواست، تنها به ساخت مدرسه اکتفا نکنند، بلکه در زمینه هوشمندسازی و سایر تجهیزات و امکانات مدارس نیز پیشقدم باشند.

به گزارش فارس، دبستان مرحوم محمدی توسط خیر محمود محمدی با زیربنای 350 متر مربع و در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع بنا شده و بیش از 140 دانش‌آموز در آن تحصیل می‌کنند.

دبستان پسرانه محمدی در شهرک امام خمینی (ره) رفسنجان واقع شده است.

انتهای پیام/80016/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول