اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام سازمان بهزیستی کشور:

بهزیستی برای پیشبرد امور باید از ظرفیت خیران استفاده کند

قائم مقام سازمان بهزیستی کشور در توانمندسازی و مشارکت‌های مردمی گفت: با توجه به محدودیت منابع و نیازهای نامحدود چاره‌ای به غیر از استفاده ظرفیت‌های خیران برای پیشبرد امور نیست.

بهزیستی برای پیشبرد امور باید از ظرفیت خیران استفاده کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین بدخشان بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید بهزیستی استان زنجان با اشاره به چرخه موجود برای رفت و آمد مدیران اظهار داشت: خدمت در ارگانی مانند بهزیستی از توفیقات الهی محسوب می‌شود.

وی با طبیعی دانستن بروز مشکل برای سلامتی افراد در جامعه افزود: محصول این مشکلات مشتریان بهزیستی هستند که این ارگان باید به آنها توجه لازم را داشته باشد.

قائم مقام سازمان بهزیستی کشور در توانمندسازی و مشارکت‌های مردمی با بیان اینکه برخی نیازمندان با توجه به شرایط خود حتی توان تامین نیازهای خود را هم ندارند، ادامه داد: بهزیستی ضمن توجه به این موضوع باید به آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه توجه لازم را مبذول کند.

این مسئول تلاش برای پیشگیری از آسیب‌ها را از اهداف بهزیستی اعلام کرد و گفت: نهایت و پایان این تلاش‌ها، توان‌بخشی و توانمندسازی جامعه هدف سازمان بهزیستی محسوب می‌شود.

بدخشان با اشاره به آمار ارائه شده در مورد تفاهمنامه احداث واحد مسکونی در سطح استان زنجان تصریح کرد: این آمار قابل مقایسه با هیچ دوره‌ای از تاریخ تاسیس بهزیستی نیست.

وی با تقدیر از عملکرد مطلوب خلدی در سمت مدیرکلی بهزیستی استان زنجان آرزو کرد، مکاری مدیرکل جدید اقدامات مثبت را تقویت و نکات منفی را اصلاح کند.

قائم مقام سازمان بهزیستی کشور در توانمندسازی و مشارکت‌های مردمی با مطلوب توصیف کردن اقدامات خلدی در حوزه جذب مشارکت‌های مردمی اضافه کرد: با توجه به محدودیت منابع و نیازهای نامحدود چاره‌ای جز استفاده از ظرفیت‌های خیران برای پیشبرد امور نیست.

این مسئول با اشاره به ادامه همکاری مدیرانی که از بهزیستی می‌روند، تاکید کرد: بی‌شک این سازمان به کمک‌های فکری مدیران قبلی خود نیاز مبرم دارد.

بدخشان به سابقه کاری مکاری مدیرکل جدید بهزیستی استان زنجان اشاره کرد و گفت: کار در مدیریت‌های ستادی و اداره استانی به مانند البرز تجربه‌ای گرانبها محسوب می‌شود که به طور یقین در ارتقای جایگاه بهزیستی زنجان نقش ایفا می‌کند.

انتهای پیام/73004/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول