اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در نمایشگاه مبلمان اکسپوی 2013

تولیدکنندگان مبلمان ملایر به ترکیه اعزام می‌شوند

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ملایر گفت: هشت نفر از تولیدکنندگان مبلمان شهرک صنعتی حاجی‌آباد خوشه مبلمان به نمایشگاه مبل اکسپو 2013 ترکیه اعزام می‌شوند.

تولیدکنندگان مبلمان ملایر به ترکیه اعزام می‌شوند

محمد بهاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: با هماهنگی میراث فرهنگی ملایر هشت نفر از تولیدکنندگان مبلمان شهرک صنعتی حاجی‌آباد خوشه مبلمان به نمایشگاه اکسپو 2013 ترکیه اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: بازدید از نمایشگاه و آشنایی با آخرین تولیدات و دستاوردهای صنعت مبلمان و دکوراسیون از اهداف این هنرمندان در سفر به ترکیه است.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری ملایر با بیان اینکه این نمایشگاه از 15 تا 18 آبان ماه در ترکیه ایالت بورسا برگزار می‌شود، افزود: علاوه بر بازدید از این نمایشگاه، بازدید از چند کارخانه مبلمان ترکیه نیز در برنامه قرار دارد.

به گفته وی، آشنایی با دستاوردهای صنعت مبلمان، منبت، ماشین‌آلات مبلمان و ارتباط و همکاری با تجار ترکیه از دیگر اهداف تولیدکنندگان مبل و منبت ملایر در این سفر است.

بهاری یادآور شد: این نمایشگاه هر ساله در ترکیه برگزار و آخرین دستاوردهای صنعت مبلمان اروپا در آن ارائه می‌شود که هنرمندان ملایری نیز در همین راستا در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه بیش از 35 درصد صنعت مبلمان ترکیه در ایالت بورسا قرار دارد، گفت: هنرمندان ضمن بازدید از نمایشگاه، از این ایالت که نمونه کارهای مبل و منبت مرکز مبلمان ترکیه را دارد نیز بازدید می‌کنند.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ملایر در پایان با بیان اینکه هنرمندان در این سفر با نحوه مدیریت و اجرای صنعت مبلمان آشنا می‌شوند، گفت: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از تولید مبلمان، ماشینی شده است هنرمندان در این سفر با این متد نیز آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/89003/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول