اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون سازمان میراث فرهنگی

نمایشگاه ملی صنایع دستی اهواز آغاز به کار کرد

با حضور معاون سازمان میراث فرهنگی، نمایشگاه صنایع دستی ایران در اهواز رسماً کار خود را آغاز کرد.

نمایشگاه ملی صنایع دستی اهواز آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عصر امروز نمایشگاه صنایع دستی ایران در شهر اهواز با حضور صنعتگران سراسر کشور رسماً کار خود را آغاز کرد.

بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه بیش از 255 صنعتگر از سراسر کشور حضور دارند و قرار است این نمایشگاه در چند روز برپایی محلی برای تبادل فرهنگ‌ها در سراسر کشور باشد.

در این نمایشگاه 255 غرفه مجزا در نظر گرفته شده است و 90 غرفه به سایر استان‌های کشور برای عرضه صنایع دستی بومی خود اختصاص داده شده است.

از جمله ابتکارات در نظر گرفته شده در این نمایشگاه رایگان؛ عرضه شدن غرفه و خدمات پیرامونی مانند اسکان و غذا است که باعث استقبال گسترده صنعت‌گران از این نمایشگاه ملی شده است.

این نمایشگاه از عصر امروز کار خود را آغاز کرده و قرار است تا تاریخ 13 آبان ماه همه روزه از ساعت 16 تا22 در محل دائمی نمایشگاه‌های اهواز برپا باشد.

در کنار این نمایشگاه قرار است شب‌های فرهنگی برای عرضه فرهنگ‌های بومی سراسر کشور برگزار شود و این بخش از جمله بخش‌هایی است که بسیار مورد استقبال بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت.

برای نخستین بار امسال دو نمایشگاه صنایع دستی در خوزستان برپا می‌شود و دومین نمایشگاه قرار است در بهمن ماه سال‌جاری در استان برپا شود.

انتهای پیام/72006/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول