اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان:

بازارچه صنایع دستی خوزستان 120 روزه ساخته می‌شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: بازارچه صنایع دستی خوزستان قرار است در مدت120 روز ساخته شود.

بازارچه صنایع دستی خوزستان 120 روزه ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، افشین حیدری عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان بازارچه صنایع دستی اهواز اظهار کرد: بازارچه صنایع دستی اهواز با غرفه‌های متعدد برای فعالیت صنعتگران ساخته می‌شود و همه تلاش خود را برای ساخت سریع این ساختمان به کار می‌بندیم.

وی افزود: این بازارچه مرکزی صنایع دستی اهواز قرار است در زمین 3 هزار متری ساخته شود و تلاش کرده‌ایم تا بخش زیادی از فضا به غرفه تبدیل شود تا صنعتگران بیشتری بتوانند مجال عرضه صنایع دستی خود را داشته باشند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با اشاره به اینکه این بازارچه را در زمان کوتاهی به بهره‌برداری می‌رسانیم، تاکید کرد: قرار است این فضا به دلیل ساخت با سازه سبک در مدت زمان 120 روز به بهره‌برداری برسد و از همه توان خود برای بهره برداری این ساختمان در مدت زمان تعیین شده استفاده می‌کنیم.

حیدری با اشاره به اینکه شهر اهواز بازارچه عرضه صنایع دستی ندارد، گفت: شهر اهواز به دلیل مرکزیت گردشگران زیادی را در خود جای می‌دهد و به این دلیل نبود بازارچه در این شهر به نحوی برای گردشگران معضلی بود که در حال رفع این مشکل هستیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با تاکید بر اینکه خوزستان توانمندی زیادی برای توسعه صنایع دستی دارد، خاطرنشان کرد: حمایت از صنایع دستی در خوزستان می‌تواند باعث اشتغال شود و ارزآوری زیادی برای کشور در پی داشته باشد.

وی افزود: در راستای حمایت از صنایع دستی خوزستان برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در دستور کار قرار گرفته است و برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی نیز از اهم این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/72006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول