اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور حماسی در راهپیمایی 13 آبان

حماسه 9 دی دیگری توسط افسران جنگ نرم رقم خورد

حضور مردم به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان که به تعبییر امام خامنه‌ای افسران جنگ نرم و همه اقشار مختلف با حضور چشم‌گیر خود حماسه 9 دی دیگری در 13 آبان رقم زدند.

حماسه 9 دی دیگری توسط افسران جنگ نرم رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی در حماسه دیگر پس از انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشکوه خود در مراسم 13 آبان بازهم مشت محکمی بر دهان استکبار به ویژه آمریکا زدند. حضور مردم به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان که به تعبیر امام خامنه‌ای افسران جنگ نرم و همه اقشار مختلف با حضور چشم‌گیر خود حماسه 9 دی دیگری در 13 آبان رقم زدند.

ملت ایران به تبعیت از رهبر معظم انقلاب با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل تمامی نقشه‌های فتنه‌گران که می‌خواهند این شعار انقلابی به بایگانی سپرده شود، نقش برآب کردند.

ملت ایران بار دیگر ثابت کرد که پیمان و عهدی که با ام امام (ره) و انقلاب داشته و دارند تا پای جان از آن حفاظت می‌کنند.

روحیه استکباری که آمریکایی‌ها دارند موجب شده که ملت‌های دنیا نسبت به آمریکایی‌ها بی‌اعتماد باشند و این بی‌اعتمادی که مخصوص ایران نیست و تجربه ثابت کرده که هر کسی به آمریکا اعتماد کرد ضربه خورده است.

در آیات متعدد قرآن کریم به استکبار اشاره شده و به معنی دخالت در امور مردم و خود را از دیگر برتر دانستن است، ملت ایران بار دیگر نشان داد که زیر بار زورگویی آمریکا نمی‌رود. شایسته است مردم ایران همانگونه که در خلق حماسه سیاسی در دنیا بی‌نظیر هستند خود را برای آفرینش حماسه‌ای اقتصادی آماده کنند.

مقام معظم رهبری در سال 1391 سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامیدند در حال حاضر همه باید بر روی تولید داخل کشور تلاش کنند، ما باید باور کنیم در حال حاضر ایران یکی از کشورهای قدرتمند جهان است باید به توانایی‌های خود متکی باشیم پیشرفت و گره‌گشایی از یک مشکل آن موقع ارزش دارد که متکی به خودمان باشیم.

مهدی هنردیده - بوشهر

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول