اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی گلستان خبر داد

راهپیمایی بیش از 3000 دانشجوی بسیجی گلستان در یوم الله 13 آبان

مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی گلستان گفت: راهپیمایی بیش از 3 هزار دانشجوی بسیجی استان گلستان در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانگر یکی دیگر از مولفه‎های قدرت نرم نظام است.

راهپیمایی بیش از 3000 دانشجوی بسیجی گلستان در یوم الله 13 آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، علی لشکربلوکی اظهار داشت: حضور حماسی و پر شور بیش از 3 هزار دانشجوی بسیجی در یوم‎الله 13آبان از مولفه‎های قدرت نرم در راستای قدرت پیش برندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‎آید.

وی در جمع دانشجویان بسیجی در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تصریح کرد: حضور گسترده و پرشور مردم گلستان به ویژه دانشجویان بسیجی در 13 آبان، قوت قلبی برای دلسوزان انقلاب اسلامی و گامی بلند برای اجرایی شدن منویات رهبری در راستای تداوم استکبارستیزی ملت ایران و پیشرفت و تعالی کشور است.

مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان تاکید کرد: مردم ولایتمدار گلستان همگام با ملت ایران در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حماسه‎ای ماندگار خلق کردند که بار دیگر عزت، عظمت و اقتدار ملی را به نمایش گذاشتند و ضربه سنگینی بر پیکره غرب وارد ساختند.

مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان، خط سیر بسیج دانشجویی را مقابله با جنگ نرم بیان کرد و گفت: در این حوزه تک‎تک دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم نقش اساسی بر عهده دارند.

وی گفت: شعار مرگ بر آمریکا، نتیجه جنایت‎های این رژیم مستکبر بر علیه ملت ایران و نماد استکبارستیزی مظلومان جهان است.

لشکربلوکی ضمن گرامیداشت روز مبارزه ملی با استکبار جهانی، 13 آبان را نماد وحدت، ایستادگی، فداکاری و ظلم‎ستیزی ملت ایران و صحنه فرو ریختن هیمنه آمریکای جنایتکار در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی استکبارستیزی ملت ایران را برخواسته از روح عدالت‎خواهی آنان بیان کرد و اظهار داشت: این روحیه در دل و جان اقشار مختلف ملت به ویژه دانشجویان انقلابی و بصیر روز به روز قوی‎تر می‎شود.

لشکربلوکی در خصوص برخی زمزمه‎ها در مورد حذف شعار مرگ بر آمریکا در کشور خاطرنشان کرد: در 13 آبان، شعار مرگ برآمریکا به عنوان شعاری محوری تاکید شد و این جز آرمان‎های امت اسلامی است که هیچ‎گاه از این آرمان‎ها عقب‎نشینی نخواهند کرد.

مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی گلستان اذعان داشت: شعار مرگ بر آمریکا با روح و جان ملت ایران عجین شده است چرا که این شعار نتیجه جنایات 60 ساله آمریکایی است که از راه‎اندازی کودتای ننگین 28 مرداد 32، کشتار مردم در 15 خرداد 42، حمایت از رژیم مستبد پهلوی، تحمیل قانون کاپیتولاسیون، تحریک صدام در حمله به ایران، بلوکه کردن دارایی‎ها ملت، تبدیل سفارتخانه خود به لانه جاسوسی، حمله نظامی به طبس، حمایت از منافقین، ترور شخصیت‎ها، تلاش برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و صدها جنایت دیگر نشأت گرفته است.

لشکربلوکی ضمن تقدیر و تشکر از آحاد ملت و دانشگاهیان خصوصأ بسیج دانشجویی در شرکت پرشور در راهپیمایی 13 آبان گفت: بسیج دانشجویی به عنوان جریان تأثیرگذار سیاسی، فرهنگی در دانشگاه و جامعه همواره از اهداف و آرمان‎های امام و انقلاب به عنوان سربازان ولایت دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/2307/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول