اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه‌ای مطرح شد

قدردانی حزب موتلفه اسلامی بوشهر از حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان

حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر با قدردانی از حضور اقشار و گروه‌های مختلف در راهپیمایی 13 آبان از برخی رسانه‌های استان به خاطر عدم پوشش مناسبت این رویداد گلایه کرد.

قدردانی حزب موتلفه اسلامی بوشهر از حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در بیانیه حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر آمده است: روز گذشته، روز 13 آبان بود، روزی که در تاریخ مبارزات سیاسی ملت ایران روز مبارزه با استکبار جهانی نامیده شده است، روز خروش و فریاد ملتی ستمدیده بر علیه ستمگران، روز یادآوری بیش از نیم قرن جنایات آمریکا نسبت به مردم جهان به ویژه مسلمانان و بالاخص ملت حق‌طلب ایران، به چه جرمی مردم ایران باید مورد تجاوز نوکران آمریکا در جنگ هشت ساله قرار گیرند؟ به چه جرمی باید این ملت تحریم شود و مرتب مورد تهدید قرار گیرد و اموالش بلوکه شود و هواپیمایش با 300 مسافر در هوا منفجر گردد؟

در این بیانیه آمده است: این‌ها بخشی از جنایات آمریکاست که در روز 13 آبان با فریاد "مرگ بر آمریکا" به جهان اعلام می‌شود، امسال که این روز با آغاز محرم و تحرکات دیپلماسی در موضوع هسته‌ای و جاسوسی سفارت‌خانه‌های آمریکا در کشورهای اروپایی تقارن یافت، توطئه آمریکا نسبت به کشورهای دوست و هم‌پیمان خود را آشکارتر و حقانیت ملت ایران را اثبات کرد.

این بیانیه می‌افزاید: از سویی دیگر اعلام آمادگی جمهوری اسلامی برای کاهش مناقشات، آتش خشم استکبار را شعله‌ور کرد، مجموع این مسائل 13 آبان 1392 را متفاوت کرد و با وجود تصور ساده‌لوحان وارفته و ارزش و اعتبار از دست داده، این روز با لبیک به ندای رهبری با جمعیت بیشتر و کیفیت بالاتر و فریاد رساتر بر علیه استکبار در سراسر کشور و استان قهرمان‌خیز بوشهر برگزار شد و موجبات شادی قلب پاک امام زمان (عج) و رضایت خاطر و قدردانی رهبر فرزانه انقلاب را فراهم کرد.

در این بیانیه آمده است: ما نیز به نوبه خود از همه شما خواهران و برادران هم استانی عزیز و بزرگوار و برگزارکنندگان این راهپیمایی باشکوه و صدا وسیمای مرکز بوشهر تشکر می‌کنیم، از همه نشریات استان از هر طیف توقع این بود که این حرکت مردمی عظیم که پشتیبان دولت در چالش‌های بین‌اللملی است در صدر اخبار خود قرار دهند که بعضی سایت‌ها و نشریات کم لطفی کردند و در حد رفع مسئولیت این واقعه مهم را در حاشیه منعکس کردند که باز هم جای تشکر دارد.

انتهای پیام/66006/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول