اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت قروه:

ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان غیرت خود را نشان دادند

امام جمعه اهل سنت قروه با بیان اینکه وجاهت دشمنان بر مبنای فساد و پلیدی است، گفت: ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان غیرت خود را نشان دادند.

ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان غیرت خود را نشان دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، ماموستا یدالله محمدی سه‌شنبه‌شب در جلسه شورای آموزش و پرورش قروه، اظهار کرد: حکومت مقتدر اسلامی و مردمی ایران با حضور ملت در راهپیمایی 13 آبان مشت دیگری بر هان بدخواهان خود زد.

وی افزود: راهپیمایی 13 آبان عرصه دیگری برای سنجش غیرت ملی ایرانیان بود که ملت همانند همیشه سرافرازانه از آن سربلند بیرون آمد.

امام جمعه اهل سنت قروه با بیان اینکه به واسطه اسلام‌خواهی ایران اسلامی امروز تمام کفر در مقابل اسلامی که در ایران پا گرفته ایستاده است، افزود: این تقابل گمراهانه به واسطه اقتدار و عزتی است که در سایه دینداری برای ایران حاصل شده است.

به گفته محمدی، اگر امروز استکبار و ایادی آن در برخی از عرصه‌ها در برابر ایران کوتاه آمده‌اند، به خاطر به خطر افتادن منافعشان است چراکه می‌دانند آینده خاورمیانه توسط ایران رقم خواهد خورد و دشمنان این مهم را بر نمی‌تابند وگرنه به دنبال دوستی با ایران نیستند.

وی از امام حسین(ع) به عنوان استاد عرصه جهاد و شهادت نام برد و متذکر شد: وقتی تعابیر از اسلام و کفر درهم آمیخت، این فرزند رسول خدا (ص) بود که به عرصه آمد و حماسه‌ای تا ابد ماندگار خلق کرد که امروز هم هر کس می‌خواهد علیه کفر و ستم قیام کند از مکتب حسینی درس می‌گیرد.

امام جمعه اهل سنت قروه افزود: همه پیروان قرآن و اسلام بر این باورند که براساس نص صریح قرآن نباید دشمنان را باور کرد، چراکه وجاهت آنان بر مبنای فساد و پلیدی است.

محمدی خاطرنشان کرد: شرارت‌های دشمنان همواره از صدر اسلام تاکنون متوجه اسلام بوده است.

تقویت مدیریت مدارس ضروری است

امام جمعه اهل سنت قروه با اشاره به تاثیرپذیری متقابل اولیا و مربیان از یکدیگر در عرصه تعلیم و تربیت گفت: همواره این بهترین معلمان بوده‌اند که جامعه را هدایت کرده‌اند.

محمدی افزود: اگر ضعف‌هایی در ارتباط بین اولیا و مربیان دیده می‌شود، ناشی از کم‌تجربگی برخی مدیران مدارس است که باید زمینه تقویت آنها فراهم شود.

وی اذعان داشت: باور توانمندی و توانستن از سوی مدیران عامل پیش‌برنده در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه حساس تعلیم و تربیت است.

به گفته امام جمعه اهل سنت قروه، حفظ تربیت اصیل اسلامی را در گرو جلب مشارکت انجمن اولیا و مربیان است.

محمدی در پایان عنوان کرد: مساجد نیز به نوعی نقش مدارس را ایفا می‌کنند که شرع و نظام آن را به مبلغین دینی سپرده است و از این رو طلاب و روحانیون هم تمام هم خود را به کار خواهند بست.

انتهای پیام/79009/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول