اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

بودجه مازندران باید 2 برابر شود/ ورود 55 میلیون مسافر به مازندران

استاندار مازندران گفت: با توجه به جمعیت مازندران، حدود 55 درصد بودجه به این استان اختصاص داده می‌شود که نیاز است این رقم نسبت به سایر استا‌ن‌های کشور افزایش یابد و حتی به دو برابر برسد.

بودجه مازندران باید 2 برابر شود/ ورود 55 میلیون مسافر به مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، استاندار مازندران در سفر خود به غرب مازندران پس از بازدید از پروژه‌های مختلف در نوشهر و چالوس در نشستی با مدیران شهرستان نوشهر به بررسی مشکلات و چگونگی برون رفت از آن پرداخت.

ربیع فلاح‌جلودار در این نشست با بیان اینکه مازندران فقط متعلق به مازندرانی‌ها نیست، گفت: موج گردشگرانی که در ایام تعطیلات در طول سال وارد مازندران می‌شوند، سبب بروز برخی مشکلات در خدمات‌دهی در این استان می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون حدود 55 میلیون مسافر و گردشگر وارد مازندران شدند افزود: زیرساخت‌های لازم گردشگری در مازندران برای خدمات‌دهی مطلوب و بهره‌برداری بهینه از گردشگری وجود ندارد و برای تحقق این امر نیاز به بودجه است که در بودجه 93 این مسائل دیده شد.

فلاح عنوان کرد: با توجه به جمعیت مازندران، حدود 55 درصد بودجه به این استان اختصاص داده می‌شود که نیاز است این رقم نسبت به سایر استا‌ن‌های کشور افزایش یابد و حتی به دو برابر برسد.

استاندار مازندران  به موضوع کشاورزان و تولیدکنندگان کیوی پرداخت و اظهار کرد: باید نسبت به توزیع داخلی و صادرات کیوی مدیریت ویژه انجام شود که البته در ساری ستادی برای فروش مرکبات مازندران تشکیل شد تا کشاورزان در این بحث متضرر نشوند.

فلاح درباره فعالیت شرکت‌هایی که در شهرک‌های صنعتی به دلیل مشکلات مالی متوقف شد، بیان داشت: هر تعداد شرکت‌هایی که در شهرک‌های صنعتی دارای توجیه اقتصادی باشند ولی به دلیلی مشکلات مالی متوقف شده باشند قابل راه‌اندازی هستند.

انتهای پیام/86019/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول