اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار قشم عنوان کرد

اجرای مصوبات و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت مهم دهیاری‌های قشم

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار قشم گفت: اجرای مصوبات و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در روستاها به عنوان اولویت‌های مهم شوراها و دهیاری‌های این شهرستان است.

اجرای مصوبات و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت مهم دهیاری‌های قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حسین رضایی شب گذشته در همایش پدافند غیر عامل در جمع اعضا شوراها و دهیاران در سالن همایش فرمانداری قشم اظهار داشت: شوراها و دهیاری‌ها در زمان تصدی خدمت، کاری کنند که از خودشان خاطره خوب به جا بگذارند و در اموری که به آنها سپرده شده، هدف و نیت فقط خدمت به مردم باشد و این را یک اصل کاری بدانند.

وی افزود: شوراها و دهیاری‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و ادارات هستند و اضافه کرد: این دو نهاد باید زمان مدیریت و برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند تا بتوانند پروژه‌ها را در زمان خود آغاز و اتمام کنند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری قشم یادآور شد: در حال حاضر باید با روحیه همکاری، همدلی، تعامل و با دوری از حاشیه به کار مردم و مشکلات آنها رسیدگی کرد.

وی بیان داشت: مصوبات و پروژه‌های نیمه تمامی در روستاها وجود دارد که ضرورت تکمیل آن به عنوان اولویت‌های ابتدایی مدیریت احساس می‌شود.

این مسئول ادامه داد: حاصل تعامل مثبت و هم‌اندیشی و مشاوره با معتمدان و شوراهای سابق با اعضای جدید، ارتقای نگرش شهروندان به خدمات شورا و دهیاری و نیز گسترش این خدمات به منظور رفاه حال شهروندان را در پی دارد.

رضایی تصریح کرد: اموری که در اولویت اصلی جامعه است را مدنظر داشته باشیم از جمله توجه به مسائل بهداشتی به ویژه زباله، آب شرب و نانوایی‌ها.

معاون فرماندار قشم در پایان عنوان کرد: اگر شوراها و دهیاری‌ها برای مشکلات مردم هر روز هم مسائل و مشکلات را به فرمانداری منعکس و پیگیر رفع و رجوع امور باشند، نه تنها مسئولان ناراحت نخواهند شد بلکه خوشحال نیز خواهند شد.

انتهای پیام/88001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول