اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول ماه محرم و صفر در چهارمحال و بختیاری

7 اکیپ بر مراکز تهیه و توزیع غذا نظارت می‌کنند

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی توسط هفت اکیپ دو نفره از بازرسان بهداشتی، مورد نظارت‌ و بازدید قرار می‌گیرند.

7 اکیپ بر مراکز تهیه و توزیع غذا نظارت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، راشد جزایری ظهر امروز در نشست کمیته بهداشت این استان، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ماه‌های محرم و صفر و اهمیت سلامت عزاداران حسینی به ویژه افرادی که از نذورات استفاده می‌کنند، مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی توسط هفت اکیپ دو نفره از بازرسین بهداشتی، مورد نظارت‌ و بازدید قرار می‌گیرند.

وی افزود: هر گونه بی‌توجهی به رعایت نکات بهداشتی در تهیه و توزیع نذورات می‌تواند بستر انتقال بیماری‌های منتقله از آب و غذا و مشکلات جدی برای سلامت مردم و عزاداران باشد.

جزایری بر ضرورت نکات بهداشتی تأکید کرد و گفت: برهمین اساس تمامی دست‌اندرکاران هیئت‌های مذهبی، متصدیان مساجد و تکایا و متولیان تهیه و توزیع غذا باید نکات ایمنی لازم را رعایت کنند.

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پیشگیری از شیوع بیماری‌ها، جلوگیری از جاری شدن خون در معابر، استفاده از ظروف یکبار مصرف با پایه گیاهی از نکاتی است که باید رعایت شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند شکایات خود را مطرح تا به شکایاتشان در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول