اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان خبر داد

عزاداری ماه محرم در 1800 مسجد استان همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان از فعالیت یک‌هزار و 800 مسجد در ایام محرم در همدان خبر داد.

عزاداری ماه محرم در 1800 مسجد استان همدان

حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از فعالیت 30 هزار نفر در برنامه‌ریزی ایام محرم خبر داد و اظهار داشت: در استان همدان یک‌هزار و 800 مسجد برای ایام محرم و برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) فعال هستند.

وی بیان داشت: در کنار مساجد یک‌هزار و 800 مسئول هیئت مذهبی نیز در استان همدان در دهه اول محرم برای اجرای مراسم‌های مختلف عزاداری فعالیت می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان ادامه داد: یک‌هزار و 400 مبلغ نیز در این ایام به نقاط مختلف استان اعزام می‌شوند تا برنامه‌های خود را در مراکز مختلف اجرا کنند.

وی تصریح کرد: از چند ماه قبل هیئت امنای مساجد متشکل از پنج تا 6 نفر، برای برپایی مراسم عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) برنامه‌ریزی کردند تا بتوانند به بهترین شکل پذیرای مردم در دهه اول محرم باشند.

دشتکی با اشاره به فعالیت بانوان مداح و مبلغ در ایام محرم خاطرنشان کرد: بانوان در سه بخش فعالیت می‌کنند که یک بخش 200 نفر از بانوان مداح، دسته دوم 400 نفر از بانوان مبلغ و دسته سوم بانوان خاص به تعداد 150 نفر هستند که به صورت خاص در مراسم‌ها شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: نشست‌های تخصصی و توجیهی برای این تعداد از مبلغان و مداحان در قالب همایش طلایه‌داران در همدان و شهرستان‌ها برگزار شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان ادامه داد: محور‌های مباحث مختلف برای مسئولان هیئت‌های مذهبی، مداحان و مبلغان بیان شده است.

وی در پایان سخنانش گفت: از امروز نیز تمام توجیهات و خط مشی‌ها به صورت اطلاعیه ستاد ساماندهی ایام محرم برای مسئولان هیئت‌های مذهبی، مبلغان و مردم به صورت مکتوب منعکس می‌شود.

انتهای پیام/89007/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول