اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت تعاونی تولید تخم‌مرغ اصفهان:

تولید تخم‌مرغ در اصفهان براساس نیاز بازار است

مدیرعامل شرکت تعاونی تولید تخم‌مرغ استان اصفهان گفت: تولید تخم‌مرغ در اصفهان براساس نیاز بازار است و هر زمان که متقاضیان به فروشگاه مراجعه کنند به راحتی می‎توانند به میزان نیاز بازار، تخم‌مرغ تامین کنند.

تولید تخم‌مرغ در اصفهان براساس نیاز بازار است

محمدرضا نقشینه در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت تولید تخم‌مرغ اظهار کرد: تولید تخم‌مرغ در استان اصفهان روند معمولی خود را دارد و کاهش یا افزایشی در تولید وجود ندارد.

وی همچنین با اشاره به قیمت تخم‌مرغ ادامه داد: در حال حاضر قیمت تخم‌مرغ ثابت مانده است و بسته به سایز مرغ از 3 هزار و 300  تا 3 ‌هزار و 700 تومان بوده و همچنان خبری از افزایش قیمت نیست.

مدیرعامل شرکت تعاونی تولید تخم‌مرغ استان اصفهان با بیان اینکه افزایش قیمت تخم‌مرغ در دست مرغداران نیست، تصریح کرد: میزان عرضه و تقاضا در بازار، قیمت را مشخص می‎کند و تاکنون نیز مرغداران تاثیری در افزایش یا کاهش قیمت تخم‌مرغ نداشته‎اند.

وی تولید تخم‌مرغ در استان را کافی دانست و اضافه کرد: در حال حاضر تولید به اندازه کافی بوده در بازار هیچ‎گونه کمبودی احساس نمی‎شود و هر زمان که متقاضیان به فروشگاه مراجعه کنند به راحتی می‎توانند به میزان نیاز بازار، تخم‌مرغ تامین کنند.

نقشینه تاکید کرد: تخم‌مرغ پس از دو تا سه ماه از جوجه‎ریزی در مرغداری‎ها به تولید می‎رسد که میزان تولید تا پایان دوره ثابت باقی مانده و میزان تولید آنها وابسته به ظرفیت مرغداری است.

وی افزود: پس از پایان دوره جوجه‎ریزی تا آغاز دوره بعدی این واحد از چرخه تولید خارج می‎شود، اما این به معنای کاهش تولید در استان نمی‎شود، بلکه سایر واحدهای تولیدی جایگزین آن می‎شوند.

مدیرعامل شرکت تعاونی تولید تخم‌مرغ استان اصفهان با بیان اینکه تخم‌مرغ‎های با سایز کوچک در استان اصفهان مصرف نمی‎شود، گفت: این تخم‌مرغ‎ها پس از تولید از استان خارج می‎شود و به سایر استان‎های همجوار صادر می‎شود.

وی اظهار کرد: با توجه به مصرف بالای تخم‌مرغ با اندازه‎های بزرگ در اصفهان در زمان نیاز از استان‎های همجوار وارد می‎شود.

انتهای پیام/63015/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول