اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور امام جمعه موقت گچساران

مراسم آغاز ماه محرم در دانشگاه آزاد گچساران برگزار شد

با حضور امام جمعه موقت گچساران، اعضای هیئت علمی و دانشجویان، مراسم معنوی به مناسبت آغاز ماه محرم در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

مراسم آغاز ماه محرم در دانشگاه آزاد گچساران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مراسم معنوی روز اول ماه محرم ظهر امروز و با حضور امام جمعه موقت این شهرستان، هیئت رئیسه، کارکنان و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در نمازخانه مرکزی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

امام جمعه موقت گچساران در این مراسم اظهار کرد: حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) با انگیزه حفظ دین مبین اسلام قیام کرد و به مبارزه با بدعت‌ها و سنت‌های نادرست پرداخت.

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده بیان کرد: امام حسین(ع) جان پاکش را داد تا انسانیت را از جهالت نجات دهد و فرهنگ مردم را به سمت فلاح و رستگاری رهنمون سازد.

وی تصریح کرد: امام سوم شیعیان با احیای ولایت الهی و مبارزه با ولایت‌ستیزی قیام کرد و بر آن شد تا جامعه پیرامونی خود را اصلاح کند.

خواجه‌زاده با بیان این‌که فضای تبلیغاتی حاکم بر آن زمان، امام بزرگوار را خارج شده از دین معرفی کرده بودند، افزود: امام حسین(ع) بر آن شد تا شخصیت الهی خویش را به مردم معرفی کند و پرده‌های تزویر و دروغ را از چهره‌ها کنار زند.

امام جمعه موقت گچساران خاطرنشان کرد: برنامه‌های پیش‌بینی ‌شده در دانشگاه آزاد این شهرستان برای دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان به نحو شایسته‌ای تنظیم شده و از ساعات نخست هر روز تا ساعات پایانی شب این برنامه‌ها ادامه دارد.

به گزارش فارس، برگزاری مراسم قرائت روزانه زیارت عاشورا، مجالس وعظ و خطابه، روضه‌خوانی، سینه‌زنی، جلسات روشنگری و پرسش و پاسخ از جمله برنامه‌های فرهنگی در ایام محرم این واحد دانشگاهی عنوان شده است.

انتهای پیام/82001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول