اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از ماه محرم صورت گرفت

افتتاح حسینیه سایبری «کربلا» در رفسنجان

همزمان با نخستین روز از ماه محرم‌الحرام حسینیه سایبری کربلا با موضوعات عاشورایی و نرم‌افزارهای اسلامی در مسجد جامع شهرستان رفسنجان افتتاح شد.

افتتاح حسینیه سایبری «کربلا» در رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، به همت هیئت کربلای رفسنجان، حسینیه سایبری کربلا با موضوع‌های موبایل اسلامی و ارائه نرم‌افزارهای عاشورایی اسلامی همزمان با نخستین روز از ماه محرم‌الحرام پیش از ظهر امروز در مسجد جامع شهر رفسنجان افتتاح شد.

این حسینیه که از امروز به مدت 10 روز بعد از نماز مغرب و عشا تا ساعت 10 شب دائر است شرایط حضور مراجعه‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی مجازی را فراهم می‌کند.

آشنایی با آسیب‌ها و مزایای استفاده از اینترنت برای نوجوانان، آموزش برنامه نویسی مذهبی، بلوتوث عاشورایی و سوگواره عکس عاشورایی از دیگر خدمات این حسینیه سایبری است.

بر اساس این گزارش در این حسینیه که 10 نفر کار خدمت‌رسانی به مراجعان را انجام می‌دهند، نمایشگاهی با عنوان بصیرت عاشورایی نیز دایر شده است.

حسینیه سایبری کربلا در محل برگزاری جلسه عزاداری هیئت کربلای رفسنجان در دهه اول محرم با سخنرانی حجت‌الاسلام آقامیری و مداحی مجتبی رمضانی از مداحان برجسته کشوری برپا شده است.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول