اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داور بین‌المللی تکواندو اصفهان:

نفوذ کره در تکواندو جهان را نمی‌توان نادیده گرفت

داور بین‌المللی تکواندو اصفهان گفت: نفوذ کره‌ای‌ها در تکواندو جهان را نمی‌توان نادیده گرفت زیرا یک اخطار اشتباه می‌توان نتیجه یک دیدار را تغییر داد.

نفوذ کره در تکواندو جهان را نمی‌توان نادیده گرفت

سعید کروندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: کره جنوبی مهد رشته تکواندو محسوب می‌شود و تشکیلات جهانی این رشته در اختیار کره‌ای‌هاست.

وی در مورد اعتراض تکواندوکاران ایرانی به داوری‌های میادین بین‌المللی تصریح کرد: کره نفوذ بسیار بالایی در رشته تکواندو دارد و در رشته‌ای مانند کیوروگی دادن یک خطای اشتباه به یک بازیکن می‌تواند سرنوشت بازی را تغییر بدهد.

داور بین‌المللی تکواندو اصفهان ادامه داد: در رشته پومسه نیز داوری‌های جهت‌دار می‌تواند نتایج را تغییر بدهد.

دبیر کمیته داوران هیئت تکواندو استان اصفهان در ادامه به وضعیت داوری تکواندو در اصفهان پرداخت و گفت: در حال حاضر در رشته کیوروگی 150 داور فعال داریم که حدود 27 نفر بین‌المللی بوده و آقایان رضوانی و جدیری داور درجه یک بین‌المللی هستند.

کروندی با بیان اینکه داوری تکواندو اصفهان وضعیت مطلوبی در سطح کشور دارد، تاکید کرد: در رقابت‌های مختلف کشوری همواره داوران اصفهانی نقش فعالی را برعهده دارند و حتی به دلیل کیفیت بالای کاری، داوران درجه دو اصفهان اجازه قضاوت در مسابقات لیگ را به دست آورده‌اند.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول