اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سردشت خبر داد

کشف بیش از 100 کیلوگرم قرص پیش‌ساز مواد مخدر صنعتی در سردشت

فرمانده انتظامی سردشت از کشف 108 کیلوگرم قرص پیش‌ساز مواد مخدر صنعتی در این شهرستان طی روزهای اخیر خبر داد.

کشف بیش از 100 کیلوگرم قرص پیش‌ساز مواد مخدر صنعتی در سردشت

حسن شیخ‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آذربایجان غربی و شهرستان سردشت یکی از مناطق مرزی کشور هستند که همواره با معضل قاچاق مواد مخدر روبرو هستند که این مسئله خود سبب افزایش حساسیت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان شده است تا با هوشیاری و دقت نظر خود، مانع فعالیت سودجویان قاچاقچی در این منطقه شوند.

وی به کشف 84 کیلوگرم پیش‌ساز مواد مخدر صنعتی در سردشت اشاره کرد و گفت: به دنبال اطلاع از فعالیت فردی سابقه‌دار در زمینه قاچاق مواد مخدر صنعتی در یکی از محله‌های این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی قرار گرفت.

شیخ‌نژاد تصریح کرد: پس از چندین روز کار اطلاعاتی، منزل متهم مذکور شناسایی شده و با اخذ مجوز قضایی، محل مورد نظر شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سردشت ادامه داد: با بازرسی این محل، 84 کیلوگرم پیش‌ساز مواد مخدر صنعتی در قالب چهار گونی قرص فله‌ای از این محل کشف و ضبط شد.

شیخ‌نژاد همچنین از کشف 24 بسته یک کیلویی قرص پیش‌ساز بسته‌بندی شده نیز در جریان این عملیات خبر داد و افزود: با دستگیری یکی از متهمان این پرونده قاچاق، پیگیری‌های لازم برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل این پرونده با جدیت تمام در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سردشت قرار گرفته است.

انتهای پیام/61006/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول