اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال 92 صورت گرفت

کشف 9 تن مواد مخدر در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی از کشف 9 تن مواد مخدر در هفت ماهه نخست امسال در این استان خبر داد.

کشف 9 تن مواد مخدر در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدحسین فروزان مهر در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن تبریک و تسلیت شهادت مرزبانان غیور کشورمان و تقبیح این اقدام تروریستی اظهار داشت: توفیقات کشور در عرصه دیپلماسی خارجی، دشمنان و بدخواهان نظام را بر آن داشته تا با اعمال شرارت‌هایی از این قبیل، ایران اسلامی را در افکار عمومی جهان ناامن جلوه دهند.

وی افزود: به مدد حضور موثر و مقتدرانه نیروی انتظامی و سایر قوای مسلح، دشمن از انجام عملیات خرابکارانه در داخل کشور بازمانده و عرصه تحرکاتش به مرزها منحصر شده است.

استاندار خراسان رضوی، در ادامه ضمن مطلوب توصیف کردن عملکرد کمیته‌های تخصصی ذیل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در اجرای سند جامع پیشگیری از اعتیاد و اتخاذ رویکرد پیشگیرانه در کنار اقدامات سلبی گفت: پاکسازی مناطق آلوده و جمع‌آوری معتادان پرخطر در کلان شهر مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران از جمله اولویت‌هایی است که باید با جدیت دنبال شود.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: از این شورا انتظار می‌رود تا فعالیت‌های خود را صرفا معطوف به مشهد مقدس نکند و به مسایل سایر شهرستان‌های خراسان رضوی نیز توجه داشته باشد.

فروزان‌مهر خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا اقدامات دستگاه‌ها به صورت زنجیره‌ای طراحی شده و مراحل جمع‌آوری، درمان، بازتوانی و اشتغال بهبودیافتگان را در برگیرد.

وی با اشاره به محدودیت اعتبارات از دستگاه‌های عضو شورا خواست تا جهت جذب اعتبارات مصوب و هزینه‌کرد هدفمند آن برنامه‌ریزی و تلاش کنند.

انتهای پیام/2202/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول