اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ابرکوه انجام می‌شود

لزوم ایجاد فضایی ناامن برای توزیع‌کنندگان مواد مخدر

فرماندهی انتظامی ابرکوه باید با ایجاد فضای ناامن برای توزیع و مصرف کنندگان مواد مخدر، زمینه پیشگیری و کاهش مصرف مواد مخدر را فراهم کند.

لزوم ایجاد فضایی ناامن برای توزیع‌کنندگان مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، اسماعیل برزگرزاده صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ابرکوه و با گرامیداشت شهادت عوامل انتظامی در سیستان و بلوچستان گفت: برای موفقیت در برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر، نیازمند همسویی در برنامه‌های دستگاه‌های مربوطه در مبارزه با مواد مخدر هستیم و این مسئله باید بیش از هرزمان دیگری مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: بخشی از برنامه دشمن در تهاجم به ایران اسلامی توزیع و ترویج مواد مخدر به‌ویژه مواد مخدر صنعتی است.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: در این زمینه باید هوشیاری خانواده را با انجام کارهای فرهنگی افزایش داد.

به گزارش فارس، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ابرکوه همچنین چند مصوبه داشت.

بر اساس یک بند از مصوبات این جلسه، فرماندهی انتظامی شهرستان باید با ایجاد فضای ناامن برای توزیع و مصرف کنندگان مواد مخدر، زمینه پیشگیری و کاهش مصرف مواد مخدر را فراهم کند.

در این جلسه همچنین مصوب شد که سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری انتظامی، دادگستری و بهزیستی با توجیه مبلغان در ایام محرم در زمینه اطلاع‌رسانی به مردم در پیشگیری از اعتیاد اقدام کند.

با تصویب این شورا، سپاه پاسداران نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور کارشناسان انتظامی و بهزیستی در حلقه‌های طرح صالحین به منظور پیشگیری از اعتیاد را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/2464/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول