اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری:

نام تیم فوتسال راه ساری تغییر می‌کند

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری از تغییر نام تیم فوتسال راه ساری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

نام تیم فوتسال راه ساری تغییر می‌کند

حسین بریمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: با یک اسپانسر خوب و قوی وارد مذاکره شدیم و پس از قبول مسئولیت و حمایت مالی نام تیم فوتسال راه ساری تغییر می‌کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تیم فوتسال راه ساری پس از هفت هفته رقابت در لیگ به نتایج خوبی دست نیافته و از همین الان باید برای جلوگیری از سقوط تصمیم جدی برای این تیم پرطرفدار گرفته شود.

بریمانی افزود: تیم راه ساری در این فصل ضعیف‌ترین نتایج را کسب کرد و به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان و همچنین پیگیری‌های فرماندار مرکز استان اسپانسری برای این تیم فراهم شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری در ادامه گفت: در جلسه‌ای که امروز به اتفاق سعید نجاریان مدیرعامل تیم فوتسال راه با فرماندار مرکز استان برگزار شد، آقای فرماندار با یک اسپانسر بسیار قوی به صورت تلفنی وارد مذاکره شد و قرار شد تیم فوتسال راه ساری مورد حمایت کامل این اسپانسر قرار گیرد.

بریمانی افزود: تیم فوتسال راه ساری صددرصد با آمدن اسپانسر تغییر نام می‌دهد و به همین منظور جلسه‌ای قرار است بعد از عاشورا با حضور این اسپانسر، فرماندار، مدیرعامل فوتسال راه ساری و اداره ورزش و جوانان مرکز مازندران برگزار شود.

بریمانی در پایان ابراز امیدواری کرد که با جذب اسپانسر و برطرف شدن مشکلات مالی بازیکنان و کادر فنی شاهد موفقیت تنها نماینده فوتسال شمال کشور در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال بوده و هواداران فهیم ساروی امیدوارتر از گذشته برای حمایت از این تیم در سالن‌های ورزشی حضور پیدا کنند.

به گزارش فارس، تیم فوتسال راه ساری هم‌اکنون از هفت بازی خود با شش شکست و یک تساوی، تنها یک امتیاز در لیگ کسب کرده و در رده سیزدهم جدول 14 تیمی جای دارد و خطر سقوط را احساس می‌کند.

انتهای پیام/86005/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول