اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شهرداری آمل

5 طرح ورزشی و فضای سبز در آمل کلنگ‌زنی شد

پنج طرح ورزشی و فضای سبز در شهر آمل از سوی شهرداری آمل کلنگ‌زنی شد.

5 طرح ورزشی و فضای سبز در آمل کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، خسرو ابراهیم‌زاده رئیس شورای اسلامی شهر آمل ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی پنج پروژه شهری آمل با بیان اینکه یکی از سیاست‌های شورای اسلامی شهر آمل در دوره چهارم فرهنگی و ورزشی است، اظهار داشت: به همین منظور پنج پروژه در ابتدای امر تعریف شده است که کلنگ‌زنی آن امروز صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل کهن بودن شهر آمل پارک مشاهیر در این شهر احداث می‌شود از کلنگ‌زنی این پارک در بلوار امین طبرسی خبر داد و افزود: این پارک در فضای 4هزار مترمربع از سوی سازمان نوسازی و بهسازی آمل صورت می‌گیرد.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه در توسعه پارک‌ها و فضای سبز نگاه به این است که پارک‌ها به حاشیه شهرها نیز گسترش داده شود، یادآور شد: پارک لاله در شهرک بسیجیان به مساحت 3 هزار مترمربع احداث می‌شود.

وی با اعلام اینکه پارک مادر با زیربنای 3 هزار مترمربع در آفتاب 19 امروز کلنگ‌زنی می‌شود، تصریح کرد: پارک رز در دریای 29 نیز که سال‌ها به صورت بلااستفاده رها شده بود نیز با لایروبی به یک بوستان تبدیل می‌شود فضایی قریب به 2 هزار متر مربع دارد.

این عضو شورای اسلامی شهر آمل با تاکید بر اینکه نخستین سالن ورزشی دو طبقه آمل کلنگ‌زنی شده است، افزود: استخر بنفشه شهر آمل از 15 سال پیش تاکنون بلااستفاده مانده بود که با کارشناسی‌های صورت گرفته تصمیم گرفته شد سالن ورزشی دو طبقه در این مجموعه احداث شود.

وی یادآور شد: این سالن با زیربنای2 هزار و 400 متر مربع دارای زمین چمن مصنوعی از سوی سازمان بهسازی آمل ساخته می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه بر اساس برآورد اولیه برای اجرای چهار پارک جدید و یک سالن ورزشی 55 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است، یادآور شد: پارک رز لاله در دهه فجر تحویل می‌شود و پارک مشاهیر نیز فضاسازی آن تا آن زمان صورت می‌گیرد اما ساخت تندیس‌ها و سردیس‌های مشاهیر به مرور زمان نصب می‌شود.

ابراهیم‌زاده با اعلام اینکه سالن ورزشی دو طبقه آمل نیز سوم خرداد سال 93 به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این پروژه‌ها بخش مهمی از نیازهای فرهنگی ورزشی شهر آمل را تامین می‌کند.

انتهای‌پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول