اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله نوری همدانی:

سفارتخانه‌های آمریکا نشانی از لانه شیطانی است

مرجع عالیقدر عالم تشیع گفت: سفارتخانه آمریکا در هر نقطه‌ای از این کره خاکی در حقیقت لانه شیطانی و جاسوسی برای سردمداران کاخ سفید است.

سفارتخانه‌های آمریکا نشانی از لانه شیطانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت‌الله حسین نوری همدانی عصر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح در اردبیل با گرامیداشت 13 آبان اظهار داشت: 13 آبان روز حقیقی عزت و شرف این ملت است که در اوج فداکاری دانشجویان پیرو خط امام به لانه جاسوسی آمریکا یورش برده و با قدرت و عزت تمام ماهیت آمریکا و نظام استکباری را برملا کردند.

وی با یادآوری اینکه در تاریخ معاصر ایران این حرکت و واقعه بی‌نظیر ماندگار بوده و همیشه مایه عزت و غرور ایران اسلامی است، تصریح کرد: دشمنان حقیقی جمهوری اسلامی ایران امروز به شدت از حرکت دانشجویان و نسل آگاه ما در عصبانیت و سردرگمی به سر می‌برند و سعی می‌کنند به هر نحوه ممکن خشم و نفرت خود را با اقدامات نابجا نشان دهند اما نمی‌دانند که جمهوری اسلامی ایران نظامی ارزشی است که در تمام صحنه‌ها ایمان، مقاومت و ایثار نمود و نشانه‌ای آشکار در آن است.

آیت الله نوری همدانی التزام به ولایت فقیه را رمز عزت و پیروزی واقعی ملت ایران در تمام صحنه‌ها اعلام کرد و افزود: آمریکا امروز ماهیت خود را به همه کشورها نشان داده به طوری که جاسوسی اخیر آمریکا و شنودهای سران این کشور از مقامات اروپایی نشان داد که آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد و اعتنا نیست.

این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: ملت ایران همان‌گونه که در 34 سال گذشته با اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و رعایت اصل ایثار، گذشت و مقاومت در صحنه حاضر شده همچنان بر تبعیت از این اصل رکین تاکید می‌کند و تداوم حرکت‌های خود را بر پایه اصل ولایت و فرهنگ عاشورایی می‌داند.

وی در ادامه سخنان خود به جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: نیروهای مسلح ما جز با صلابت‌ترین و ارزشی‌ترین نیروهای دنیا هستند که جلوه‌هایی از این مظاهر ارزشی را در جانفشانی فرزندان این کشور در هشت سال دفاع مقدس به خوبی شاهد و ناظر هستیم.

مرجع عالیقدر عالم تشیع استمرار روحیه عاشورایی را بسیار ضروری توصیف کرد و یادآور شد: ملت ایران با تکیه و توسل به فرهنگ عاشورایی ادامه مسیر خود را تضمین و بیمه کرده و قطعاً در این راه روز به روز به توفیقات بیشتر دست پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دیدار فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز با گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار و 400 شهید والامقام استان اردبیل از آمادگی نیروهای مسلح در دفاع از حقانیت و کیان اسلامی خبر داد.

سردار جلیل بابازاده گفت: نیروهای مسلح ما امروز به قدرت ایمان، تبعیت از ولایت و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی مجهز هستند و بدون اینکه در برابر ایادی کفر و استکباری بخواهند کوتاه بیایند در صحنه دفاع از ارزش‌های اسلام حاضر هستند.

انتهای پیام/62003/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول